اخبار

5 ویژگی جدید برای جویندگان کار در لینکدین

لینکدین پنج به‌روزرسانی اخیر را برای کمک به جویندگان کار برای یافتن فرصت‌ها و برجسته شدن، از جمله Skills Match و Open-To-Work برجسته می‌کند. برای مطالعه جزییات ویژگی های جدید جویندگان کار در لینکدین در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های جدید برای جویندگان کار در لینکدین

  • لینکدین اخیراً چندین به روز رسانی را معرفی کرده است که می تواند به جویندگان کار کمک کند تا فرصت های شغلی پیدا کنند و مورد توجه استخدام کنندگان قرار گیرند.
  • این به‌روزرسانی‌ها برای جویندگان کار در لینکدین شامل Open-To-Work، Skills Match، Hiring in Your Network و امکان اشتراک‌گذاری رزومه با همه استخدام‌کنندگان است.
  • با استفاده از این ویژگی ها، می توانید علاقه خود را به استخدام کنندگان نشان دهید، مهارت های خود را به نمایش بگذارید و برای پشتیبانی از شبکه خود استفاده کنید.

لینکدین مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های اخیر را برجسته می‌کند که می‌تواند به جویندگان کار کمک کند فرصت‌های مناسب را پیدا کنند و توجه استخدام‌کنندگان را به خود جلب کنند. این به‌روزرسانی‌ها با داشتن فعالیت‌های جستجوی شغل بالا در لینکدین، با هدف تجهیز حرفه‌ای‌ها به ابزارهای لازم برای کشف شرکت‌ها و نقش‌های شغلی مطابق با نیازهای آن‌ها هستند.

همانطور که بازار کار رقابتی تر می شود، برجسته شدن برای افزایش شانس استخدام بسیار مهم می شود. آخرین به‌روزرسانی‌های لینکدین می‌تواند به نشان دادن علاقه به استخدام‌کنندگان، برجسته کردن مهارت‌ها و تجربه‌ها و استفاده از شبکه برای پشتیبانی کمک کند.

هدف این ویژگی ها برای جویندگان کار کارآمدتر کردن فرآیند جستجوی شغل است که منجر به فرصت های شغلی بیشتر و رشد شغلی می شود. پنج آپدیت جدید به شرح زیر است:

قابلیت Open-To-Work

این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد تا به استخدام‌کنندگان پیام دهند که برای فرصت‌های شغلی جدید باز هستند. می‌توان از آن به صورت خصوصی استفاده کرد یا با جامعه گسترده تر به اشتراک گذاشت. همچنین می‌توان هشدارهای شغلی را تنظیم کرد تا از آگهی‌های شغلی مربوطه مطلع شوند.

5 ویژگی جدید در لینکدین
5 ویژگی جدید در لینکدین

تطابق مهارت ها یا Skills Match

این ویژگی به جویندگان کار اجازه می‌دهد تا مهارت های مورد نیاز برای یک نقش شغلی خاص را درک کنند و آنها را با مهارت های موجود در پروفایل خود مقایسه کنند. آنها همچنین می‌توانند با برچسب زدن به تجربیات، تحصیلات یا گواهینامه های مرتبط، زمینه را به مهارت ها اضافه کنند.

رزومه خود را با همه استخدام کنندگان به اشتراک بگذارید

جویندگان کار می توانند رزومه خود را با همه استخدام کنندگان به اشتراک بگذارند و یافتن و تماس با آنها را برای استخدام کنندگان آسان تر می کند.

با Hiring in Your Network معرفی شوید

این ویژگی به جویندگان کار امکان می‌دهد تا از شبکه آنها استفاده کنند تا در مورد فرصت های شغلی بیاموزند و شانس خود را برای استخدام افزایش دهند. لینکدین به صورت فعالانه زمانی که افراد در شبکه آنها استخدام می کنند، اطلاع می دهد.

علاقه خود را با I’m Interested نشان دهید

جویندگان کار می توانند از این ویژگی برای نشان دادن مستقیم علاقه خود به کار برای یک شرکت از صفحه لینکدین آن استفاده کنند. مشخصات و اطلاعات به صورت خصوصی با استخدام کنندگان در شرکت به اشتراک گذاشته می شود تا در آینده نقشی را در نظر بگیرند.

2/5 - (2 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 4

دکمه بازگشت به بالا
بستن