اخبار

اضافه شدن قابلیت زمان بندی پست و ریلز در اینستاگرام

بر اساس اخبار منتشر شده قابلیت زمان بندی پست و ریلز در اینستاگرام تا ۷۵ روز قبل، ارائه خواهد شد. با این قابلیت کاربران اینستاگرام با اکانت های حرفه ای می‌توانند پست ها و ریلز ها را تا 75 روز قبل به طور مستقیم از برنامه تلفن همراه برنامه ریزی کنند.

تا به حال امکان زمان بندی پست و ریلز در اینستاگرام وجود نداشته است. کاربران قبلاً مجبور بودند از ابزارهای شخص ثالث استفاده کنند یا از راه حل های دسکتاپ مانند Meta Business Suite استفاده کنند. اکنون می‌توانید محتوای اینستاگرام را با اپلیکیشن اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید.

تنها نکته این است که باید یک حساب کاربری حرفه ای داشته باشید. اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، احتمالا یک حساب کاربری حرفه ای دارید. در غیر این صورت، ارتقاء آن از یک حساب استاندارد رایگان و آسان است.

زمان بندی پست ها در اینستاگرام

می توانید یک عکس، ویدیو، carousel یا reel را در برنامه اینستاگرام تا 75 روز قبل برنامه ریزی کنید. با کلیک کردن روی تنظیمات پیشرفته و انتخاب زمان‌بندی این پست، محتوا را از آهنگساز پست اینستاگرام زمان‌بندی کنید. زمان و تاریخی که می‌خواهید محتوا پخش شود را انتخاب کنید و روی زمان‌بندی ضربه بزنید. محتوای شما آماده انتشار است.

شاید از خود بپرسید که چگونه از این ویژگی بیشترین بهره را ببرید. زمان بندی پست در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا با انتشار محتوای خود در اینستاگرام بدون حضور فیزیکی، از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید.

می‌توانید در حالی که پروفایل اینستاگرام خود را در آن زمان به‌روز نگه دارید، با مشتریان ملاقات کنید، شناسایی کنید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر فعال هستند و به طور معمول در آن ساعات محتوا را منتشر کنید.

منبع: searchenginejournal.com

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن