اخبار

اضافه شدن ویژگی‌ های ایمنی جدید در اینستاگرام 

اخیرا ویژگی‌های ایمنی جدیدی در اینستاگرام اضافه شده است که برخی از آنها عبارتند از امکان بلاک کردن بهبود یافته و هشدارهای جدید پاپ آپ. برای خواندن درباره جزییات این ویژگی‌ های ایمنی جدید در اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

جزییات ویژگی‌ های ایمنی جدید در اینستاگرام

اینستاگرام برخی از ابزارهای ایمنی جدید را اضافه کرده است تا کاربران کنترل بیشتری بر تجربه درون برنامه ای خود داشته باشند، از جمله بلاک کردن پیشرفته کاربران، کلمات پنهان خودکار برای محافظت از افراد در برابر پاسخ های توهین آمیز، درخواست های جدید تعامل منفی و موارد دیگر.

اول از همه، در مورد مسدود کردن پیشرفته باید بگوییم که سال گذشته، اینستاگرام به‌روزرسانی ابزارهای مسدودکننده خود را ارائه کرد که به کاربران امکان می‌داد نه تنها یک حساب، بلکه هر حساب بعدی ایجاد شده توسط آن کاربر را نیز مسدود کنند.

اضافه شدن ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام 
اضافه شدن ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام

این یک مشکل رایج در پلتفرم‌های اجتماعی است؛ با افرادی که می‌توانند به راحتی حساب دیگری ایجاد کنند، مسدود کردن کارایی کمتری نشان می‌دهد، اما با استفاده از IP فرد و سایر شناسه‌ها، پلتفرم‌ها می‌توانند حساب‌های بعدی ایجاد شده توسط یک فرد را شناسایی کنند تا مانع آزار و اذیت شما شوند.

اما در مورد حساب‌هایی که قبلاً ایجاد کرده‌اند چطور؟ اکنون اینستاگرام نیز این موضوع را پوشش خواهد داد:

اکنون وقتی شخصی را بلاک می‌کنید، این گزینه را نیز خواهید داشت که حساب‌های دیگری را که ممکن است داشته باشد یا ایجاد کند مسدود کنید، و تعامل او با شما در اینستاگرام را دشوارتر می‌کند.

ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام 
اضافه شدن ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام

این به‌روزرسانی اساساً حلقه را در اینجا می‌بندد و کنترل بیشتری برای کمک به جلوگیری از آزار و اذیت احتمالی فراهم می‌کند که می‌تواند پیشرفت بزرگی در روند باشد.

اینستاگرام همچنین قابلیت «کلمات پنهان» خود را گسترش می‌دهد، که برخی از شرایط انتخابی شما را در دایرکت و کامنت ها مسدود می‌کند (یا می‌توان آن را به طور خودکار فعال کرد). پس از آن هر کامنتی که حاوی این کلمات بلوک شده باشد به پوشه های فیلتر شده منتقل می‌شود.

پس از مشاهده نتایج مثبت با این گزینه، اینستاگرام اکنون کلمات مخفی را به طور خودکار در حساب های سازنده فعال می‌کند.

ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام 
ویژگی‌های ایمنی جدید در اینستاگرام

کاربران می‌توانند در هر زمان کلمات پنهان را خاموش کنند و یا فهرست جمع‌آوری خود را تنظیم کنند. اما ایده این است که این به محدود کردن قرار گرفتن در معرض پاسخ‌های بالقوه توهین‌آمیز کمک می‌کند، که می‌تواند به بهبود تجربه کلی درون برنامه کمک کند.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن