اخبار

هوش مصنوعی برای بهینه سازی پروفایل و لیست مشاغل در لینکدین

لینکدین اکنون ویژگی‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به کاربران در نوشتن سرفصل‌ها، خلاصه‌ها، شرح وظایف بهتر و لیست مشاغل ارائه می‌کند.این برنامه از عرضه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای بهبود پروفایل‌های حرفه‌ای خود و شرکت‌ها در نوشتن شرح وظایف بهتر خبر داد.

سرفصل ها و خلاصه های مبتنی بر هوش مصنوعی

پیشنهادهای شخصی‌سازی شده برای نوشتن با هوش مصنوعی به کاربران لینکدین کمک می‌کند تا سرفصل‌ها و خلاصه‌های مربوط به بخش بهتری را بر اساس تجربه خود تهیه کنند. هوش مصنوعی اطلاعاتی را که در مورد تجربیات و مهارت‌های شغلی خود ارائه کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند، مشخص می‌کند که چه اطلاعاتی تاثیرگذارتر است و آن اطلاعات را برای خلاصه‌ی عنوان و در مورد بخش خلاصه می‌کند.

از لحن ارائه شده در بقیه نمایه لینکدین شما استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که سرفصل ها و خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی شخصی سازی شده است. این می‌تواند به کاربران لینکدین کمک کند تا در نتایج جستجو تاثیر اولیه بهتری داشته باشند زیرا زمانی که نمایه شما با جستجوی کلمه کلیدی کاربر دیگر مطابقت دارد، نام و عنوان شما نشان داده می‌شود.

برای کسب بهترین نتیجه باید بخش مهارت ها و تجربه پروفایل لینکدین خود را تکمیل کنید. به جای فهرستی از مسئولیت‌هایتان، روی برجسته‌ترین دستاوردهای خود در هر نقش شغلی تمرکز کنید. این به کارفرمایان آینده پیش نمایشی از نتایجی که می‌توانید برای آنها به دست آورید ارائه می‌دهد.

لینکدین همچنین چندین طرح اشتراک ممتاز را بر اساس اهداف شغلی شما ارائه می‌دهد. این تنها یک هفته پس از راه‌اندازی مقالات مشترک توسط لینکدین، یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای بیشتری را بر اساس شروع مکالمه و نمودار مهارت‌های لینکدین ایجاد کنند.

اگر نمی خواهید منتظر بمانید تا از هوش مصنوعی برای بهبود پروفایل لینکدین خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید از Chat GPT به عنوان جایگزین استفاده کنید. همچنین می توانید از ChatGPT+ برای بهبود صفحه کسب و کار خود استفاده کنید و از آن بخواهید متنی را در مورد بیانیه ماموریت، ارزش ها و اهداف شرکت شما در یک یا دو جمله خلاصه کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 74 = 84

دکمه بازگشت به بالا
بستن