اخبار

همکاری to do list و ابزارهای یادآوری گوگل

گوگل دو روز پیش اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بروزرسانی بزرگ برای Google Tasks است. این به روز رسانی چند ویژگی جدید را به برنامه می‌آورد تا اضافه کردن کارها را آسان تر کند و در نهایت سیستم یادآوری خود را در Google Assistant شامل تقویم و بقیه مجموعه برنامه های Google یکپارچه می‌کند. این تغییرات جدید باید Tasks را به یک برنامه to-do list بهتر تبدیل کنند و همچنین قابلیت همکاری با ابزارهای یادآوری گوگل را فراهم کنند.

در آینده قابلیتی فراهم می‌شود که دکمه ای را بزنید که هر رشته Gmail را به لیست کارهای شما اضافه می‌کند تا بتوانید بعداً به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین ابزارهای یادآوری گوگل به شما اجازه می‌دهند یادآوری‌هایی را در تقویم Google ایجاد کنید و آنها هم در برنامه زمانی شما و هم در Tasks نشان داده می‌شوند.

برای سال‌ها ابزارهای یادآوری گوگل و وظایف گوگل به‌طور از هم جدا کار می‌کردند. Google Reminders با Google Tasks متفاوت بودند و تنها جایی که می‌شد تمام کارها را در یک مکان مشاهده کرد، برنامه تلفن همراه Google Calendar بود.

با این حال این واقعیت وجود دارد که Google Tasks یک برنامه قدرتمند نیست. این قابلیت به عنوان یک لیست جهانی از یادآوری ها، به اندازه کافی خوب کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد چندین لیست ایجاد کنید و مهمترین وظایف خود را ستاره دار کنید. با این حال فاقد برخی از ویژگی های مدیریت پروژه اولیه مانند مرتب سازی خودکار یا سطوح اولویت است و شما حتی نمی‌توانید وظایف خود را جستجو کنید. به‌علاوه، اگر یک حساب Google برای کار و دیگری برای استفاده شخصی دارید، با دو لیست کاملاً جدا از هم گیر خواهید کرد.

با این حال، این نشانه خوبی است که می‌بینیم گوگل به اکوسیستم تسک و ابزارهای یادآوری خود توجه می‌کند. این شرکت Tasks را در سال 2018 راه اندازی کرد، سپس به نظر می‌رسید که آن را کاملاً فراموش کرده بود. این به روز رسانی هم Tasks را بهتر می‌کند و هم آن را به بخش مهمی از بهره وری کلی Google تبدیل می‌کند. ایلیا براون، معاون مدیریت محصول گوگل در یک پست وبلاگی نوشت، تجربه جدید Tasks در ماه‌های آینده عرضه می‌شود.

منبع: theverge.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

58 + = 67

دکمه بازگشت به بالا
بستن