اخبار

ایلان ماسک بالاخره صاحب توییتر شد

ایلان ماسک بالاخره توییتر را خرید و بلافاصله مدیرعامل و مدیر مالی شرکت را اخراج کرد و وعده یک پلتفرم آزادتر را داد. ماسک، مدیرعامل توییتر، Parag Agrawal و مدیر مالی Ned Segal و مشاور عمومی و رئیس بخش حقوقی، سیاست‌گذاری Vijaya Gadde را اخراج کرد.

ویجایا گاد مسئول ایمن کردن توییتر برای کاربران بود و برای حذف سخنان خشونت آمیز و اطلاعات نادرست تلاش می‌کرد. او همچنین مدیر اجرایی بود که نقش کلیدی در تحریم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا داشت.

ایلان ماسک
ایلان ماسک بالاخره صاحب توییتر شد

همچنین گزارش شده است که مدیر عامل و مدیر مالی این شرکت اخراج و از دفتر مرکزی توییتر اسکورت شدند.

به گزارش رویترز:

ایلان ماسک روز چهارشنبه با یک پوزخند بزرگ و در دست داشتن یک سینک سرویس بهداشتی فرنگی وارد دفتر مرکزی توییتر شد و متعاقباً توییت کرد: «بگذارید غرق شود».

او همچنین سعی کرد ترس را در میان کارمندان از اخراج‌های بزرگ آرام کند و به تبلیغ‌کنندگان اطمینان داد که انتقادات گذشته‌اش از قوانین تعدیل محتوای توییتر به جذابیت آن لطمه نمی‌زند. ماسک با ارسال نامه ای سرگشاده به تبلیغ کنندگان، توضیح داد که آینده تبلیغات در توییتر چگونه خواهد بود.

ایلان ماسک توییت کرد:

من همچنین بسیار معتقدم که تبلیغات، زمانی که به درستی انجام شود، می‌تواند شما را خوشحال، سرگرم و آگاه کند. می‌تواند خدمات یا محصول یا درمان پزشکی را به شما نشان دهد که هرگز نمی دانستید وجود دارد، اما برای شما مناسب است.

برای اینکه این موضوع درست باشد، ضروری است که به کاربران توییتر تبلیغاتی نشان داده شود که تا حد امکان با نیازهای آنها مرتبط باشد.

تبلیغات کم ارتباط هرزنامه هستند، اما تبلیغات بسیار مرتبط در واقع محتوا هستند!

اساساً، توییتر آرزو دارد که معتبرترین پلتفرم تبلیغاتی در جهان باشد که برند شما را تقویت کرده و شرکت شما را رشد دهد. از همه کسانی که با ما همکاری کردند، از شما تشکر می‌کنم.

بیایید با هم چیزی خارق العاده بسازیم.

ایلان ماسک دلیل خرید توییتر را توضیح می‌دهد

در نامه سرگشاده خود به تبلیغ‌کنندگان، او همچنین چشم‌اندازی را برای یک پلتفرم اجتماعی برای همه جنبه‌های مسائل ترسیم کرد و ابراز امیدواری کرد که توییتر بتواند به آنها کمک کند تا به شیوه‌ای سالم در بحث‌ها شرکت کنند.

او نوشت:

دلیل اینکه من توییتر را خریداری کردم این است که برای آینده تمدن داشتن یک میدان دیجیتال مشترک شهر مهم است، جایی که طیف گسترده ای از عقاید را می‌توان به شیوه ای سالم و بدون توسل به خشونت مورد بحث قرار داد.

در حال حاضر خطر بزرگی وجود دارد که رسانه‌های اجتماعی به اتاق‌های پژواک جناح راست افراطی و جناح چپ افراطی تقسیم شوند که نفرت بیشتری ایجاد می‌کنند و جامعه ما را تقسیم می‌کنند.

در تعقیب بی‌وقفه کلیک‌ها، بسیاری از رسانه‌های سنتی به آن افراط‌های قطبی‌شده دامن زده‌اند و به آن‌ها توجه کرده‌اند، زیرا آنها معتقدند این چیزی است که پول را به ارمغان می‌آورد، اما با انجام این کار، فرصت گفتگو از دست می‌رود.»

اخراج مشاور عمومی که مسئول تعدیل سخنرانی در توییتر بود، اقدامی جسورانه است. باید دید حالا که مسئول حذف سخنان حاوی خشونت و نفرت و اطلاعات نادرست از توییتر رفته است، فضای تبلیغاتی چگونه خواهد بود. قطعا تبلیغ‌کنندگان معمولاً دوست ندارند برندهایشان را در کنار توییت‌های سمی قرار دهند.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

64 − = 62

دکمه بازگشت به بالا
بستن