اخبار

تلاش ایلان ماسک برای فروش تیک آبی در توییتر

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک زمانی که پیشنهاد پرداخت 20 دلار در ماه برای یک تیک تایید شده آبی را داد، شوخی نمی‌کرد. طبق آخرین توییت‌های ماسک در مورد اصلاح پلتفرم، وی اکنون می‌گوید که برای مبارزه با شکاف طبقاتی در برنامه، قصد دارند تا تیک‌های تأیید را با قیمت 8 دلار در ماه به همه کاربران ارائه دهند. برای خواندن جزئیات خبر فروش تیک آبی در توییتر در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از سوشال مدیا برای کسب و کارها

اما فروش تیک آبی در توییتر همه ماجرا نیست. اگر مایلید برای این رده تأیید جدید Twitter Blue ماهانه 8 دلار بپردازید، همچنین قابلیت های زیر را دریافت خواهید کرد:

  • اولویت در پاسخ ها و جستجو
  • امکان ارسال فایل صوتی و تصویری طولانی
  • دور زدن Paywall برای ناشران منتخب

از فردا، نشان دادن برچسب «ناشر آبی توییتر» را روی هر توییتی که حاوی مقالات شما باشد، متوقف خواهیم کرد. زمانی که افراد در توییتر به مقالات دارایی شما دسترسی پیدا کنند، دیگر توکن آبی توییتر ارسال نخواهیم کرد. این از بارگیری تجربه بدون آگهی در سایت شما جلوگیری می کند.

حدس می‌زنیم ماسک می‌خواهد به ناشران این فرصت را بدهد تا قبل از انتشار بسته آبی توییتر به‌روز شده‌اش، با شرایط جدید موافقت کنند؟ چیزی که اکنون می‌دانیم این است که ماسک با فروش تیک آبی در توییتر به دنبال حذف یک سیستم طبقه‌بندی شده در توییتر با دادن به افرادی است که می‌توانند تیک آبی خود را پرداخت کنند و همچنین این ظرفیت را دارد که توییت‌هایشان را حتی ببینند.

از طرف دیگر این است که ماسک این فرآیند آبی اصلاح شده توییتر را راهی برای مبارزه با ربات‌ها و ترول‌ها می‌داند،. برخی از کلاهبرداران توانسته‌اند تیک‌های آبی را از کاربرانی که قبلاً تأیید شده‌اند (یا از طریق اتصالات داخلی) خریداری کنند؛ در حالی که تغییر هزینه، همانطور که ماسک در گذشته اشاره کرده است، به توییتر امکان می‌دهد تا همه موارد واقعی را تایید کند.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + = 25

دکمه بازگشت به بالا
بستن