اخبار

اشتباهات اولیه ایلان ماسک درباره دریافت تیک آبی توییتر با پول

اکنون ایلان ماسک صاحب یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ است، در حالی که توییتر نیز نقش مهمی در چشم انداز ارتباطات مدرن، هم از نظر بازاریابی و هم در تعامل عمومی، ایفا می‌کند. وی در روزهای اولیه مدیریت خود خبر عجیب دریافت تیک آبی توییتر با پول را منتشر کرد و همه را متعجب کرد.

در حال حاضر، توییتر و حتی رسانه های اجتماعی به طور گسترده تر، در نقطه عطفی قرار دارند، جایی که کل مفهوم چگونگی و مکان تعامل ما می‌تواند برای یک تغییر اساسی تنظیم شود. آیا زمانی که این پلتفرم رویکرد خود به «آزادی بیان» را اصلاح می‌کند، عناصر کلیدی مانند Spaces را اصلاح می‌کند و شروع به فروش چک‌مارک‌های آبی می‌کند، شاهد مهاجرت گسترده کاربران از توییتر خواهیم بود؟

ماسک و شرکت به وضوح قصد دارند تغییرات را تا جایی که می‌توانند سریع انجام دهند، اما احتمالا آنها به سرعت متوجه خواهند شد که بسیاری از این به روز رسانی ها آنطور که فکر می‌کنند کار نمی‌کنند.

توییتر آبی به روز شده بهترین نمونه است و مسلماً، ما هنوز جزئیات کاملی در مورد نحوه عملکرد دریافت تیک آبی توییتر با پول یا برنامه تأیید 8 دلاری ماسک نداریم. اما تا اینجای کار، به نظر می‌رسد که به زودی می‌توانید برای دریافت یک تیک آبی در کنار نام کاربری خود با پرداخت 8 دلار دریافت کنید.

طبق گزارش‌ها، در فرآیند دریافت تیک آبی توییتر با پول هیچ نوع بررسی شناسه وجود نخواهد داشت، بنابراین این تأیید ناقص است. همچنین ارزش عملی فرآیند تأیید فعلی را نفی می کند و به طور بالقوه کاربران را در معرض کلاهبرداری قرار می دهد.

اما مشکلی نیست، ایلان ماسک در این باره می‌گوید:

هزینه متوسط ​​کلاهبرداری های رسانه های اجتماعی گزارش شده در ایالات متحده در سال گذشته 468 دلار بوده است، بنابراین کلاهبرداران اساساً برای فرصتی که به طور میانگین 58 برابر بیشتر از آن به دست می آورند، 8 دلار جریمه می‌شوند. اما هیچ مشکلی نیست، ایلان خاطرنشان می‌کند، توییتر از آن درآمد کسب خواهد کرد، حتی اگر کاربران بیشتر در معرض خطر باشند.

ایلان از مردم می‌خواهد که در ازای تیک آبی توییتر به او پول بدهند، در حالی که او همچنین تلاش می‌کند چیزهایی را تغییر دهد که شخصاً از آن‌ها خوشش نمی‌آید، بدون توجه به افرادی که از برنامه استفاده می‌کنند.

چرا مردم باید 8 دلار در ماه برای گرافیک کنار نام کاربری خود بپردازند؟ ماسک به نویسنده استفان کینگ گفت: «ما باید صورت‌حساب‌ها را به نحوی پرداخت کنیم». خوب، اما هر کسب و کار دیگری نیز همینطور است، با این حال فرآیند اساسی این است که شما چیزی با ارزش ارائه می‌دهید، سپس برای آن محصول یا خدمات پول دریافت می‌کنید.

مطمئناً، بسیاری از مردم تیک آبی را می‌خواهند، زیرا نوعی حس اقتدار یا احترام را به تصویر می‌کشد. اما زمانی که همه بتوانند یکی را بخرند، بلافاصله این حس حذف می‌شود، زیرا همه می‌دانند که با پرداخت فقط 8 دلار می‌توانند تیک آبی دریافت کنند.

بنابراین دریافت تیک آبی توییتر با پول واقعاً چیزی را حل نمی‌کند، بلکه فقط راهی برای پول درآوردن ایلان است و در واقع، راه های جدیدی را برای جعل هویت، کلاهبرداری، برنامه های نفوذ انبوه و موارد دیگر باز می‌کند.

با این حال، به نظر می‌رسد ایلان فکر می‌کند که شما باید هزینه را پرداخت کنید تا از ثروتمندترین مرد جهان حمایت کنید؟

به نظر می رسد بسیار گیج کننده است، اگرچه لازم به ذکر است که این احتمالاً اولین مرحله از گسترش گسترده تر اشتراک توییتر است و ویژگی های بیشتری به بسته اضافه می‌شود.

اما باز هم در حال حاضر، تمام فشارها به طور کامل به این موضوع می‌پردازد که به نفع توییتر و مالکیت جدید آن است و به نظر می‌رسد ماسک تلاش می‌کند از فالوورهای شخصی عظیم خود به عنوان اهرمی برای وادار کردن مردم به انجام کارها، صرف نظر از منطق، استفاده کند.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 89 = 90

دکمه بازگشت به بالا
بستن