اخبار

تغییرات گوگل ادز برای تنظیمات مکان یابی اعلام شد

Google Ads با چند به روز رسانی مکان یابی را ساده می‌کند. در این تغییرات گوگل ادز گزینه‌های کم‌تأثیر حذف شدند و تجربه هدف‌گیری بهبود یافت.

  • Google Ads از ماه مارس تغییراتی را در تنظیمات مکان یابی در انواع کمپین ایجاد می‌کند.
  • هدف تغییرات گوگل ادز این است که فرآیند هدف‌یابی را ساده‌تر و هم‌تراز کرده و آن را برای تبلیغ‌کنندگان بصری‌تر کند.
  • یکی از تغییرات قابل توجه حذف گزینه هدف گیری علاقه جستجو: افرادی که مکان های مورد نظر شما را جستجو می‌کنند، است.

تغییرات گوگل ادز در تنظیمات مکان یابی

Google Ads از ماه مارس به تبلیغ‌کنندگان در مورد تغییرات آتی در تنظیمات مکان‌یابی در انواع کمپین اطلاع می‌دهد. هدف تغییرات گوگل ادز ساده‌سازی و تراز کردن فرآیند هدف‌یابی است و ایجاد کمپین‌های مؤثر برای تبلیغ‌کنندگان را بصری‌تر می‌کند.

تغییرات گوگل ادز در تنظیمات هدف

یکی از تغییرات کلیدی که بر تنظیمات هدف تاثیر می گذارد، حذف گزینه «علاقه جستجو: افرادی که مکان های مورد نظر شما را جستجو می کنند» توسط گوگل حذف می‌شود. گوگل می گوید که این گزینه نرخ پذیرش پایینی دارد و متوجه شد که به طور موثر از آن استفاده نمی‌شود.

به گفته گوگل، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان این گزینه را گیج‌کننده می‌دانند و تأثیر کمی بر عملکرد کمپین دارد. با این حال، کمپین ها برای حذف افراد در مکان های حذف شده ادامه خواهند داشت. گوگل این تغییرات را آزمایش کرده و با ده‌ها تبلیغ‌کننده مصاحبه کرده است تا بفهمد چگونه استفاده و عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد.

هدف گوگل تراز کردن تنظیمات مکان‌یابی در انواع کمپین و بهبود تجربه هدف‌یابی برای تبلیغ‌کنندگان است.

این برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟

این تغییرات فرآیند هدف گذاری در تبلیغات گوگل را ساده می‌کند و راه اندازی کمپین ها و دستیابی به اهداف را آسان تر می‌کند. در حالی که ممکن است برخی از تبلیغ‌کنندگان از گزینه‌هایی که گوگل حذف می‌کند استفاده کرده باشند، گفته می‌شود که تاثیر کمی بر عملکرد دارند.

این تغییرات را هنگام ایجاد کمپین های جدید یا به روز رسانی موجود در نظر داشته باشید. تبلیغ کنندگان باید آماده باشند تا تنظیمات هدف خود را در ماه مارس تنظیم کنند تا از این تغییرات استفاده کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

48 + = 53

دکمه بازگشت به بالا
بستن