اخبار

گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می‌کند

نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل اکنون فاویکون‌ها و نام‌های سایت را نمایش می‌دهد و شناسایی وب‌سایت‌های فهرست‌شده در نتایج جستجو و تبلیغات را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

  • برای اینکه آنها را از نظر بصری متمایز کند، گوگل نتایج جستجوی دسکتاپ خود را با فاویکون ها و نام سایت ها به روز می‌کند.
  • برچسب‌گذاری واضح تبلیغات نمایش داده می‌شود تا آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کند.
  • افزودن داده های ساخت یافته می‌تواند به بهبود دقت نام سایت نمایش داده شده برای یک صفحه کمک کند.
  • این شرکت امروز اعلام کرد که گوگل طراحی به روز نتایج جستجوی موبایل خود را به دسکتاپ ارائه می‌کند.
  • طرح جدید به کاربران کمک می کند تا به سرعت وب سایت ها را در نتایج جستجو و تبلیغات شناسایی کنند.

چه چیزی در جستجوی دسکتاپ گوگل در حال تغییر است؟

طراحی به روز شده شامل فاویکون ها و نام های سایت در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل می‌شود، مشابه طرحی که در ماه اکتبر برای جستجوی موبایل ارائه شد. این تغییر بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربر از طریق متمایز کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات است.

افزودن نام سایت به نتایج جستجو در دسکتاپ، کاربران را قادر می سازد تا وب سایت مرتبط با هر پیوند صفحه وب را شناسایی کنند. گوگل همچنین اندازه و شکل فاویکون هایی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند را تنظیم می‌کند تا بیشتر دیده شود. این تغییرات برای تبلیغات جستجو نیز اعمال می‌شود و وضوح و شفافیت بیشتر تبلیغ‌کننده را فراهم می‌کند.

پاک کردن برچسب گذاری تبلیغات

Google متعهد است که برچسب‌های واضحی برای تبلیغات ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران می‌توانند آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کنند. برچسب تبلیغات جستجو اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای آگهی ظاهر می‌شود. تبلیغات موبایلی با کلمه “Sponsored” در متن سیاه و سفید برجسته می شود تا آنها را از سایر انواع محتوا متمایزتر و قابل توجه تر کند.

نحوه ارائه نام سایت به گوگل

Google به طور خودکار نام سایت را در نتایج جستجو با در نظر گرفتن محتوای سایت و ارجاعاتی که به آن به صورت آنلاین نشان داده می شود ایجاد می‌کند. اگرچه تغییر دستی نام سایت برای هر سایت غیرممکن است، اما می‌توانید دقت نام نمایش داده شده برای سایت خود را با افزودن داده های ساختار یافته وب سایت بهبود بخشید.

توجه به این نکته مهم است که نام سایت با پیوندهای عنوان هر صفحه متفاوت است، که برای هر URL منحصر به فرد است. گوگل از نام سایت برای ارائه دقیق ترین نمایش منبع هر نتیجه استفاده می‌کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 + = 65

دکمه بازگشت به بالا
بستن