اخبار

ابزار ایجاد تبلیغات بامپر گوگل به طور گسترده در دسترس است

پس از چندین سال ازمایش، در نهایت ابزار ایجاد تبلیغات بامپر گوگل برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه خواهد شد. برای مطالعه جزییات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

درباره ایجاد تبلیغات بامپر گوگل 

ابزار ایجاد تبلیغات بامپر گوگل که ویدیوهای طولانی تر را به تبلیغات بامپر شش ثانیه ای کوتاه تبدیل می‌کند، اکنون به طور گسترده در دسترس است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این قابلیت وجود دارد.

این ابزار که قبلاً با نام Bumper Machine شناخته می‌شد، از سال 2019 در حال آزمایش است. ابزار ایجاد تبلیغات بامپر گوگل به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون دردسر تبلیغات بامپر برای کمپین‌های دسترسی ویدیویی ایجاد کنند.

در اینجا نحوه توصیف گوگل ابزاری که اکنون به عنوان trim video شناخته می‌شود، توضیح داده شده است:

ویدئوی برش یک ابزار تولید تبلیغات ویدیویی است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا به سرعت از دارایی‌های ویدیویی طولانی‌تر خود، آگهی‌های باپر جدید ایجاد کنند. Trim video از Google Machine Learning برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد آگهی بامپر با شناسایی مهم‌ترین فریم‌ها در یک آگهی طولانی و تبدیل آن‌ها به ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای استفاده می‌کند. همچنین دارای ویژگی‌های ویرایش ساده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد خروجی نهایی را تغییر دهند.

نسخه‌ای از این ابزار که امروز منتشر شد شامل بهبودهایی مانند یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته است که می‌تواند کلیپ‌ها را بهتر انتخاب کند و رابط بصری‌تری دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندی را به یکی از ویدیوهای YouTube خود بچسبانید یا یکی را از کتابخانه Google Ads خود بردارید و این ابزار چهار تبلیغ مختلف شش ثانیه ای ایجاد می‌کند.

می‌توانید ویدیوهای تولید شده به صورت خودکار را مقایسه کنید، آنهایی را که دوست دارید ذخیره کنید یا با انتخاب کلیپ های مختلف آنها را ویرایش کنید.

نحوه استفاده از ابزار Google’s Trim Video Tool

می‌توانید از طریق کتابخانه دارایی در حساب Google Ads خود به ابزار trim video دسترسی داشته باشید.

  • در منوی پیمایش، روی نماد ابزارها و تنظیمات کلیک کنید.
  • در قسمت Shared Library، روی Asset library کلیک کنید.
  • در قسمت Video، روی Trim video کلیک کنید و یک ویدیو را انتخاب کنید.
نحوه استفاده از ابزار Google's Trim Video Tool
نحوه استفاده از ابزار Google’s Trim Video Tool

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، ابزار trim video از شما می‌خواهد که URL را از YouTube جای‌گذاری کنید. توجه داشته باشید که ویدئو باید بین هفت ثانیه تا 140 ثانیه باشد.

پس از چسباندن لینک، روی دکمه Generate Videos کلیک کنید.

نحوه استفاده از ابزار Google's Trim Video Tool
نحوه استفاده از ابزار Google’s Trim Video Tool

چند دقیقه طول می‌کشد تا کلیپ‌ها تولید شوند، و سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید آن‌ها را پیش‌نمایش یا ویرایش کنید.

وقتی از کلیپ های خود راضی بودید، روی دکمه آپلود ویدیوهای بریده شده کلیک کنید. اکنون آنها در حساب Google Ads شما برای استفاده به عنوان تبلیغات بامپر در دسترس هستند.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − = 78

دکمه بازگشت به بالا
بستن