اخبار

مرکز تبلیغات جدید گوگل کنترل بیشتری بر تبلیغاتی که به شما نشان می‌دهد ارائه می‌دهد

گوگل در این هفته شروع به راه‌اندازی یک هاب کرد که می‌گوید کنترل بیشتری بر روی تبلیغاتی که به شما نشان می‌دهد و داده‌هایی که برای هدف قرار دادن آنها استفاده می‌کند به شما می‌دهد. پس از انتشار مرکز تبلیغات جدید گوگل این مرکز تبلیغات من در myadcenter.google.com یا از طریق دکمه منوی سه نقطه در تبلیغات نشان داده شده در جستجوی Google، Discover و خدمات YouTube قابل دسترسی خواهد بود.

طبق یک پست وبلاگی از معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات جری دیشلر، کنترل‌های موجود در مرکز تبلیغات جدید گوگل شامل توانایی افزایش یا کاهش میزان تبلیغات موضوعات خاص است. دیشلر مثالی می‌زند که اگر بعد از خرید برای سفری که قبلاً انجام داده‌اید، تبلیغات زیادی را مشاهده می‌کنید، از تبلیغات برای تعطیلات خودداری کنید.

مرکز تبلیغات جدید گوگل
مرکز تبلیغات جدید گوگل کنترل بیشتری بر تبلیغاتی که به شما نشان می‌دهد ارائه می‌دهد

مرکز تبلیغات من همچنین شامل تنظیماتی برای کنترل دقیق اطلاعاتی است که Google در وهله اول برای هدف‌یابی تبلیغات استفاده می‌کند. شما می‌توانید تنظیم کنید که Google فکر می‌کند شما جزئی از کدام دسته از مخاطبان هستید.

برخی از این کنترل‌ها کاملاً جدید نیستند. این غول جستجو مدت‌هاست که به کاربران این امکان را داده است که بر تبلیغاتی که به آن‌ها ارائه می‌کند تأثیر بگذارند، به عنوان مثال، از تبلیغات شخصی‌سازی شده انصراف دهند یا ویژگی‌ها و علایق خود را برای هدف‌یابی شخصی‌سازی کنند. اما My Ad Center به گونه‌ای طراحی شده است که یک مرکز مرکزی اختصاصی با این کنترل‌ها را در یک مکان ارائه می‌کند، که می‌تواند استفاده از آن‌ها را قابل کنترل‌تر کند.

به گفته غول جستجوی گوگل، این سفارشی سازی در هر دستگاهی که با حساب Google خود وارد آن شده اید و همچنین در سایر سایت ها و برنامه هایی که از ابزارهای تبلیغاتی Google استفاده می کنند، اعمال می‌شود.

منبع: theverge.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 + = 90

دکمه بازگشت به بالا
بستن