اخبار

ویژگی‌های جدید جستجوی محلی گوگل بالاخره ارائه خواهد شد

گوگل چندین ویژگی جستجوی محلی را که ماه ها پیش در کنفرانس سالانه Search On این شرکت اعلام شده بود، راه اندازی می‌کند. از ویژگی‌های جستجوی محلی گوگل می‌توان به امکان جستجوی محیط اطراف با دوربین تلفن اشاره کرد.

در کنفرانس مجازی Google’s Search On در ماه سپتامبر، این شرکت مردمی را در مورد به‌روزرسانی‌های نوآورانه‌اش و جستجوی محلی گوگل سر و صدا کرد. گوگل گزینه ای برای جستجوی رستوران ها بر اساس غذا و قابلیت جستجوی جدیدی را که در نمای زنده Google Maps تعبیه شده است، پیش نمایش کرد.

این به روز رسانی ها و موارد دیگر اکنون در دسترس هستند. در اینجا مروری بر به‌روزرسانی‌های جستجوی محلی است که امروز راه‌اندازی می‌شوند.

به‌روزرسانی‌های جستجوی محلی گوگل

از هفته آینده، جستجو با Google Maps Live View در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو در اندروید و iOS منتشر می‌شود.

جستجو با نمای زنده به شما امکان می دهد از دوربین تلفن خود برای یافتن اطلاعات مکان های اطراف خود استفاده کنید. از باز بودن کسب و کار، میزان شلوغی آن، محدوده قیمت و رتبه بندی ستاره آن مطلع شوید.

دو راه جدید برای یافتن رستوران در منطقه شما وجود دارد. رستوران‌هایی را که غذای خاصی سرو می‌کنند، با تایپ دستی یا جستجوی تصویری با لنز Google جستجو کنید.

با قابلیت جستجوی محلی اکنون می‌توانید از لنز در برنامه Google برای گرفتن عکس یا اسکرین شات از یک غذا استفاده کنید، کلمات near me را اضافه کنید و بلافاصله مکانی را پیدا کنید که نزدیک شما چیزی که می‌خواهید را می‌فروشد.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 − 33 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن