اخبار

راهنمای به‌روزرسانی‌های Google در مورد سیستم محتوای مفید

Google مستندات Search Central Discover خود را به‌روزرسانی کرد تا راهنمایی‌های مربوط به E A T را با راهنمایی جدیدی جایگزین کند که تمرکز را به سمت توصیه محتوای مفید تغییر می‌دهد. توضیح در راهنما با به‌روزرسانی همزمان دستورالعمل «سیستم محتوای مفید» که به محتوای Google Discover اشاره می‌کند، همزمان است.

تغییرات در اسناد Google بر این واقعیت تأکید دارد که Google Discover یکی از ویژگی های جستجوی Google است. این راهی برای نمایش محتوایی است که با علایق کاربر مرتبط است، اما بدون نیاز به تایپ کلمات کلیدی از سوی کاربران.

اگرچه Discover بخشی از جستجو است، کنسول جستجو یک گزارش Google Discover ارائه می‌کند که داده‌های خاص ترافیک مبتنی بر Discover را ارائه می‌دهد.

گوگل راهنمای مربوط به E-A-T را حذف می‌کند

صفحه جستجوی مرکزی Google Discover یک پاراگراف را حذف کرد و یک پاراگراف دیگر را به جای آن اضافه کرد. بند حذف شده مربوط به اهمیت پرورش محتوا با کیفیت های E-A-T بود.

E-A-T مخفف عبارت Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness است، ویژگی‌هایی که دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google توصیه می‌کند که رتبه‌دهندگان در انواع خاصی از محتوا (مانند بخش‌های داخلی و مالی) به دنبال آن باشند.

این چیزی است که حذف شد:

سیستم‌های خودکار ما محتوای سایت‌هایی را در Discover نشان می‌دهند که صفحات فردی زیادی دارند که تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را نشان می‌دهند (E-A-T).

کسانی که به دنبال بهبود E-A-T هستند می‌توانند برخی از سوالات مشابهی را که ما صاحبان سایت را تشویق می‌کنیم برای جستجو در نظر بگیرند، در نظر بگیرند.

در حالی که جستجو و کشف متفاوت هستند، اصول کلی برای E-A-T همانطور که در محتوای آنها اعمال می‌شود مشابه است. دلیل حذف نام E-A-T احتمالاً بیشتر به مفهوم زائد بودن E-A-T مربوط می‌شود که محتوای مفید و سیستم محتوای مفید در اسناد جستجوی مرکزی Google مورد استفاده قرار می گیرد.

Google محتوای مفید را برای Discover توصیه می‌کند

شفاف سازی مستندات Search Central روشن می‌کند که نوشتن محتوای مفید برای واجد شرایط بودن برای ترافیک Discover مهم است. توصیه به افراد برای ایجاد محتوای مفید عملی تر از درخواست از آنها برای ایجاد سایت های E-A-T بیشتر است.

مقدار قابل توجهی از اطلاعات غلط و سردرگمی در مورد موضوع E-A-T رشد کرده است. فقدان توصیه‌های عملی صریح از طرف Google در مورد E-A-T خلأ را برای برخی ایجاد کرد تا وارد عمل شوند و حدس‌های خود را در مورد نحوه دستکاری سیگنال رتبه‌بندی موجود E-A-T ارائه دهند.

اما این تقصیر گوگل است که از قطار E-A-T پیشی نگرفته است، قبل از اینکه سئوکاران با قطار ایستگاه را ترک کنند. راهنمایی در مورد سیستم محتوای مفید بودن به طور قابل توجهی عملی تر است.

این چیزی است که گوگل به اسناد جستجوی مرکزی کشف اضافه کرده است:

به‌عنوان بخشی از جستجوی Google، Discover از بسیاری از سیگنال‌ها و سیستم‌هایی استفاده می‌کند که توسط جستجو برای تعیین محتوای مفید و در درجه اول برای افراد مفید است.

سیستم محتوای مفید برای Google Discover اعمال می‌شود

در اسناد Google Discover به طور خاص به سیستم محتوای مفید در رابطه با واجد شرایط بودن برای ترافیک Discover اشاره نشده است. اما اسناد جستجوی مرکزی به تازگی به‌روزرسانی شد تا ترافیک Discover را مستقیماً به سیستم محتوای مفید پیوند دهد.

Google یکی از پاراگراف‌ها را به‌روزرسانی کرد تا به Google Discover اشاره کند. جدا از گنجاندن ذکر ترافیک Discover، این پاراگراف نسبتاً یکسان است.

این پاراگراف اصلی از صفحه سیستم محتوای مفید Google است:

سیستم سیگنالی در سطح سایت تولید می کند که ما آن را در میان بسیاری از سیگنال های دیگر برای رتبه بندی صفحات وب در نظر می گیریم.

سیستم‌های ما به‌طور خودکار محتوایی را شناسایی می‌کنند که به نظر می‌رسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده کمی دارد یا به‌طور خاص برای کسانی که جستجو می‌کنند مفید نیست.

این متن به روز شده از همان صفحه وب است:

سیستم سیگنالی در سراسر سایت تولید می‌کند که ما آن را در میان بسیاری از سیگنال‌های دیگر برای استفاده در جستجوی Google (که شامل Discover نیز می‌شود) در نظر می‌گیریم.

سیستم به طور خودکار محتوایی را شناسایی می‌کند که به نظر می‌رسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده کمی دارد یا به‌طور خاص برای افراد مفید نیست.

احتمالاً تصادفی نیست که صفحه Google Discover برای تشویق ناشران به تمرکز بر محتوای مفید در همان روزی که اسناد سیستم محتوای مفید نیز به‌روزرسانی شد تا صفحات Discover را نیز در بر بگیرد، به‌روزرسانی شده است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1

دکمه بازگشت به بالا
بستن