بازاریابی

چگونه از دموی فروش برای تقویت شهرت آنلاین خود استفاده کنید

دیجیتالی تر شدن جهان تاثیر بسیار زیادی بر زندگی همه داشت و در بیشتر جنبه‌ها، به نحو خوبی بر کسب‌ و کارها نیز تأثیر گذاشته است؛ با کمک دنیای دیجیتال اکنون کسب و کارها می‌توانند جهانی شوند، کانال‌های بازاریابی جدید را کشف کنند و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. اما آنلاین بودن مشکلاتی نیز دارد؛ در دنیایی که هر کسی می‌تواند از یک کسب و کار به صورت عمومی شکایت کند، هر بیزینسی آسیب پذیر است. آیا به دنبال راه هایی برای تقویت شهرت آنلاین کسب و کار B2B خود هستید؟ راه حل ممکن است در تنظیم دموی فروش شما باشد.

در این مقاله به اینکه مزایای دموهای فروش برای کسب و کارها در فضای آنلاین چیست می‌پردازیم.

مزایای دموی فروش برای کسب و کارها

وقتی صحبت از B2B به میان می آید، دموهای فروش اغلب تنها راه برای بستن یک فروش هستند. این تنها راه برای نشان دادن این است که چگونه محصول شما مشکلات مشتریان بالقوه شما را حل می کند و ثابت می‌ند که پلتفرم شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

دموی محصول یا دمو فروش می‌تواند یک مشتری بالقوه را به مشتری و حامی برند تبدیل کند و چه کسی بهتر از حامی برند شما می تواند از شهرت شما محافظت کند؟

  •  دموهای حرفه ای محصول می‌توانند نام تجاری شما را رتبه بندی کنند و انتظارات مثبتی را در مورد برند شما ایجاد کنند. استفاده از نسخه ی نمایشی محصول خود در صفحات فرود، شما را مانند یک شرکت جدی و معتبر جلوه می‌دهد.
  • دسترسی آسان به دموی فروش (بدون نیاز به ثبت حساب، برنامه ریزی تماس و غیره) سفر خرید مشتریان شما را کوتاه می‌کند که به این معنی است که افراد کمتری شما را با رقبا مقایسه می‌کنند و در مورد شهرت شما تحقیق می‌کنند.
  • دموهای عمومی زمینه مثبتی را در مورد برند شما اضافه می‌کند و به شما کمک می‌کند احساسات آنلاین آن را کنترل کنید.

چگونه از دموهای فروش برای تقویت شهرت خود استفاده کنیم؟

نسخه نمایشی محصول خود را منتشر کنید

این آسان است: ممکن است تا کنون تعداد زیادی دمو ضبط شده داشته باشید. احتمالاً یافتن برخی از مواردی که می‌توانید برای دیدن دیگران عمومی کنید، برای شما آسان خواهد بود. حتی می‌توانید دموهای خود را در صفحات فرود مختلف جاسازی کنید و به بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی سایت شما اجازه می‌دهد از ویژگی‌های تعاملی برای آزمایش برخی ویژگی‌ها و شناخت بهتر محصول شما استفاده کنند.

نمایش نسخه ی نمایشی محصول خود در وب سایت/صفحات فرود شما را مانند یک کسب و کار جدی و معتبر می‌کند. این امر به ویژه برای کسب و کارهای کوچکتر مفید است.

با نسخه های نمایشی خود به عنوان دارایی محتوا رفتار کنید

استفاده از دموی فروش خود برای مدیریت شهرت به معنای تبدیل آنها به دارایی های محتوای برتر است. بنابراین به جای اینکه دموهای خود را به عنوان دارایی های خصوصی در نظر بگیرید، به آنها به عنوان رسانه دیجیتال مارک دار خود نگاه کنید.

به عبارت دیگر، شما می‌خواهید نسخه‌های نمایشی شما در گوگل رتبه‌بندی شود و توسط مشتریان احتمالی شما به اشتراک گذاشته شود.

  • در مورد کلمات کلیدی برند خود (یا رقبایتان) تحقیق کنید.
  • آنها را با هدف جستجو، شخصیت ها و تصمیم گیرندگانی که ممکن است از هر کلمه کلیدی استفاده می کنند (مدیر عامل، مدیر بازاریابی، مدیر فناوری اطلاعات و غیره) به گروه هایی تقسیم کنید.
  • صفحات فرود را با هدف قرار دادن آن گروه های کلیدواژه ایجاد کنید و دموهای سفارشی خود را به هر یک اضافه کنید. ایده این است که هر کسی که در مورد برند و محصولات شما تحقیق می کند باید بتواند با تماشای نسخه نمایشی شما به جای اینکه مجبور باشد به جای دیگری برود، پاسخ هایی را در سایت شما پیدا کند.

بدیهی است که این ایده خوبی است که تیم فروش خود را در این فرآیند مشارکت دهید زیرا آنها احتمالاً بینش زیادی در مورد تصمیم گیرندگان احتمالی و شخصیت های خریدار در پشت هر درخواست جستجو ارائه می دهند. در اینجا همکاری کلید موفقیت است.

بر قیف های فروش خود نظارت کنید

بدیهی است که هر یک از آن صفحات فرود به قیف های فروش قوی شما تبدیل می‌شوند، بنابراین برای تنظیم دموی فروش باید به دقت آنها را زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کانال‌های ترافیک و خرید سفرهایی را که از آن صفحات فرود شروع شده‌اند نیز زیر نظر داشته باشید.

سخن پایانی

داشتن دموی فروش و نوآوری در این زمینه هنگام طراحی سایت و مدیریت آن دارای مزایای زیادی از جمله تیم فروش شادتر و فروش بیشتر است. ممکن است تعجب آور باشد، اما دموهای فروش همچنین می‌توانند برند و شهرت شما را تقویت کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 18 = 25

دکمه بازگشت به بالا
بستن