اخبار

اینستاگرام لیست‌های موقعیت مکانی کاربر را روی کلیپ های ریلز آزمایش می‌کند

اینستاگرام با فهرست کردن مکان نمایه‌ای که کلیپ ایجاد شده در خود ویدیو، در حال آزمایش روش جدیدی برای ارائه شفافیت بیشتر در محتوای  کلیپ های ریلز یا Reels است.

 کلیپ های ریلز
اینستاگرام لیست‌های موقعیت مکانی کاربر را روی کلیپ های ریلز آزمایش می‌کنداینستاگرام لیست‌های موقعیت مکانی کاربر را روی کلیپ های ریلز آزمایش می‌کند

همانطور که در این مثال مشاهده می‌کنید که توسط سلمان ممون به اشتراک گذاشته شده است، اینستاگرام اکنون اطلاعات مکان را در برخی از کلیپ های ریلز نمایش می‌دهد.

در توضیح پیوست آمده است:

اینستاگرام این اطلاعات را ارائه می‌کند، زیرا در موارد نادر، حساب‌ها ممکن است مردم را در مورد محل لوکیشن گمراه کنند.

سپس CTA بیشتر بیاموزید یا Learn more شما را به صفحه اطلاعات نادرست اینستاگرام می‌برد، که تمام اقداماتی را که برای مبارزه با اطلاعات نادرست در برنامه انجام می‌دهد، تشریح می‌کند.

لوکیشن  کلیپ های ریلز می‌تواند راه خوبی برای از بین بردن عملیات نفوذ خارجی باشد، یا حداقل، آگاه ساختن کاربران از اینکه چگونه گروه های خارج از یک منطقه خاص ممکن است به دنبال تغییر عقیده در مورد موضوعات خاص باشند. با فهرست کردن مکان در جلو، سطح بیشتری از زمینه مهم را اضافه می‌کند، که همچنین می‌تواند به کاربران کمک کند اطلاعات نادرست احتمالی را برجسته کنند و آن را به IG پرچم گذاری کنند.

همچنین این قابلیت به نظر راهی آسان برای برجسته کردن این عنصر است که می‌تواند نقش کلیدی در نحوه تفسیر بیننده اطلاعات ارائه شده داشته باشد.

اینستاگرام طیفی از عناصر مبارزه با اطلاعات نادرست را در سال‌های اخیر اضافه کرده است، از جمله برچسب‌های اطلاعات نادرست، حذف پست‌های مشکوک از کشف و شناسایی حساب فعال از طریق هوش مصنوعی.

در واقع، طبق آخرین به‌روزرسانی رفتار متا، این شرکت اکنون بیش از 200 شبکه جهانی را از 68 کشور حذف کرده است، زیرا همچنان به اعمال فشار بر کسانی که به دنبال استفاده از پلتفرم‌های خود برای دستکاری کاربران هستند، ادامه می‌دهد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 14 = 15

دکمه بازگشت به بالا
بستن