اخبار

به‌ روزرسانی‌ های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران در برابر سوء استفاده

در وب سایت رسمی instagram خبری درباره به‌ روزرسانی‌ های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران در برابر سوء استفاده منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  •  اکنون، وقتی شخصی را بلاک می‌کنید، می‌توانید حساب‌های دیگری را که ممکن است قبلاً داشته‌اند مسدود کنید و تعامل مجدد با شما در اینستاگرام را برای او دشوارتر می‌کند.
  • برای کمک به محافظت از کاربران بیشتر در برابر درخواست‌ها و نظرات مضر در پیام، فعال کردن کلمات پنهان را به‌طور خودکار برای افرادی که از حساب ایجادکننده استفاده می‌کنند، آزمایش می‌کنیم. ما همچنین برای محافظت از افراد در برابر دیدن پاسخ‌های توهین‌آمیز به استوری ها، بهبودهایی در کلمات پنهان ایجاد کرده‌ایم.

به‌ روزرسانی‌ های جدید اینستاگرام برای مدیریت بلاک ها

ما می‌خواهیم تماس مجدد با کسی را که مسدود کرده‌اید تا حد امکان سخت کنیم. اکنون وقتی شخصی را بلاک می‌کنید، می‌توانید حساب‌های دیگری که ممکن است داشته باشد یا ایجاد کند را نیز بلاک کنید و تعامل او با شما در اینستاگرام دشوارتر می‌شود.

سال گذشته، نحوه عملکرد بلاک کردن در اینستاگرام را به‌روزرسانی کردیم تا به شما این امکان را بدهیم که نه تنها یک حساب، بلکه هر حساب جدیدی که ممکن است ایجاد کند را نیز بلاک کنید. این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد تا حساب‌های موجودی که ممکن است از قبل داشته باشد را نیز مسدود کنید. بر اساس نتایج آزمایش اولیه این تغییر جدید، ما انتظار داریم که جامعه ما هر هفته 4 میلیون حساب کمتر را مسدود کند، زیرا این حساب ها اکنون به طور خودکار مسدود می شوند.

به‌ روزرسانی‌ های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران
به‌ روزرسانی‌ های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران در برابر سوء استفاده

به روز رسانی های جدید برای کلمات پنهان

از زمان راه‌اندازی Hidden Words در سال گذشته، بیش از یک نفر از هر پنج نفر با فالوورهای زیاد، این ویژگی را فعال کرده‌اند و به آنها ابزاری قدرتمند برای فیلتر کردن خودکار محتوای مضر از نظرات و درخواست‌های پیام خود می‌دهد. ما دیده‌ایم که کلمه‌های پنهان واقعاً در حفظ امنیت مردم موثر بوده است. وقتی افراد کلمات پنهان را برای نظرات روشن می‌کنند، به طور متوسط ​​40٪ نظرات کمتری را می‌بینند که ممکن است توهین آمیز باشد.

ما می‌خواهیم به سازندگان بیشتری کمک کنیم از این محافظت بهره‌مند شوند، بنابراین شروع به آزمایش روشن کردن خودکار کلمات پنهان برای حساب‌های سازنده می‌کنیم. همه همچنان می‌توانند این تنظیمات را در هر زمان روشن یا خاموش کنند و یک لیست سفارشی با کلمات، عبارات و شکلک های اضافی که ممکن است بخواهند پنهان کنند بسازند.

منبع: about.instagram.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

59 + = 63

دکمه بازگشت به بالا
بستن