اخبار

قابلیت تایید سن اینستاگرام به مناطق بیشتری گسترش می‌یابد

اینستاگرام برنامه تأیید سن خود را به چندین منطقه دیگر گسترش می‌دهد، زیرا به دنبال بهبود فرآیندهای شفاف سازی و تأیید سن کاربران و محدود کردن قرار گرفتن در معرض آنها در برنامه است. برای مطالعه جزییات خبر قابلیت تایید سن اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت تایید سن اینستاگرام

طبق گفته اندی استون از متا درباره قابلیت تایید سن اینستاگرام:

از امروز، ما شروع به گسترش تست تایید سن اینستاگرام خود به مکزیک، کانادا، کره جنوبی، استرالیا، ژاپن و کشورهای بیشتری در اروپا کرده‌ایم. این برنامه بر اساس گسترش به هند و برزیل است که ما در ماه اکتبر اعلام کردیم و با کشورهای بیشتری در چند ماه آینده ادامه دارد.

قابلیت تایید سن اینستاگرام
قابلیت تایید سن اینستاگرام به مناطق بیشتری گسترش می‌یابد

قابلیت تایید سن اینستاگرام در ابتدا در ژوئن گذشته در ایالات متحده راه اندازی شد؛ فرآیند تأیید سن اینستاگرام از کاربران می‌خواهد که سن اعلام شده خود را با استفاده از یکی از سه گزینه تایید کنند:

  •   کارت شناسایی را آپلود کنید
  •   یک سلفی ویدیویی ضبط کنید
  •   از دوستان مشترک بخواهید سن خود را بررسی کنند

فرآیند سلفی ویدیویی اینستاگرام از تجزیه و تحلیل ویدیوی Yoti برای تخمین سن افراد در کلیپ استفاده می‌کند. متا می‌گوید که این فرآیند بسیار مؤثر بوده است، به طوری که 96 درصد از نوجوانانی که سعی کرده‌اند روز تولد خود را از زیر 18 تا 18 سال ویرایش کنند، از انجام این کار منصرف شده‌اند. این سطح تأیید صحت می‌تواند گام بزرگی برای اطمینان از اینکه کاربران جوان به عناصر بالقوه مضر برنامه دسترسی ندارند و توسط تبلیغ‌کنندگان با تبلیغات نامناسب هدف قرار نمی‌گیرند، باشد.

این یک تمرکز مهم است، زیرا همانطور که تحقیقات مختلف نشان داده است، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، می‌توانند به طرق مختلف برای کاربران جوان مضر باشند، در حالی که استفاده در سنین پایین نیز می‌تواند کودکان را در معرض شکارچیان و محتوای نامناسب قرار دهد.

چنین مسائلی در دو سال گذشته تشدید شده است، به طوری که قرنطینه های همه گیر باعث شده کودکان بیشتری برای سرگرمی و ارتباط اجتماعی آنلاین شوند. و با توجه به اینکه والدین نیز از خانه کار می کنند، تقریبا غیر ممکن است که همیشه مراقب وضعیت فرزندتان باشید.

اقدامات اضافی مانند قابلیت تایید سن اینستاگرام گام مهمی است و در حالی که هر جوانی را از تقلب سیستم باز نمی‌دارد، تلاش ترکیبی ظرفیت کودکان را برای تقلب در برنامه‌های متا محدود می‌کند. بنابراین، توسعه، یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم است که می‌تواند تا حد زیادی به سمت بهبود جنبه‌های ایمنی پلتفرم کمک کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 − = 31

دکمه بازگشت به بالا
بستن