اخبار

مایکروسافت قابلیت‌ های ChatGPT را برای بینگ اعلام کرد

مایکروسافت با تاکید بر  قابلیت‌ های ChatGPT ادغام این فناوری را با Bing و مرورگر Edge برای افزایش تجربه و بهره‌وری کاربر اعلام کرد.

  • مایکروسافت در حال معرفی  قابلیت‌ های ChatGPT مانند موتور جستجوی Bing و مرورگر Edge است.
  • انتظار می‌رود که ادغام فناوری ChatGPT انقلابی در نحوه تعامل کاربران با موتورهای جستجو و ابزارهای بهره وری ایجاد کند.
  • هدف مایکروسافت این است که اطلاعات را در دسترس‌تر قرار دهد و به کاربران کمک کند در کار خود بهره‌وری و کارآمدی بیشتری داشته باشند.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی را به موتور جستجوی Bing خود با افزودن ویژگی جدید ChatGPT مانند اضافه می‌کند.

مایکروسافت برنامه های خود را برای ادغام ChatGPT در یک رویداد خصوصی که امروز در مقر ردموند برگزار شد، که حول محور همکاری با OpenAI بود، فاش کرد. برخلاف رویدادهای مجازی اخیر، این کنفرانس خبری خاص به صورت حضوری برگزار شد و به صورت آنلاین پخش نشد.

در طول این رویداد، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، اهمیت این ویژگی جدید و چگونگی متحول کردن نحوه تعامل مردم با موتورهای جستجو را برجسته کرد.

نادلا می‌گوید:

من فکر می‌کنم این فناوری تقریباً هر دسته نرم‌افزاری را تغییر می‌دهد.

این تجربه جدید ترکیبی از موتور جستجوی بینگ و مرورگر وب Edge است که برای تکمیل یکدیگر طراحی شده‌اند. نادلا توضیح داد که بینگ جدید با ترکیب شدن با  قابلیت‌ های ChatGPT پاسخ‌های مستقیم به سؤالات ارائه می‌کند و کاربران را به خلاقیت بیشتر تشویق می‌کند.

معرفی بینگ جدید با  قابلیت‌ های ChatGPT 

Bing جدید توسط یک مدل زبان نسل بعدی از OpenAI طراحی شده است که به طور خاص برای اهداف جستجو سفارشی شده است. حتی از مدل ChatGPT نیز قدرتمندتر است. مایکروسافت روش جدیدی را برای کار با OpenAI به نام مدل پرومتئوس اجرا کرده است که ارتباط پاسخ ها را افزایش می‌دهد، آنها را حاشیه نویسی می‌کند، به روز نگه می‌دارد و موارد دیگر.

شاخص جستجو نیز با استفاده از مدل هوش مصنوعی در الگوریتم جستجوی اصلی، که نادلا آن را بزرگترین جهش در ارتباط تاکنون می‌نامد، بهبود یافته است.

بینگ جدید شامل یک ربات چت است که رفتاری مشابه ChatGPT دارد و به کاربران اجازه می‌دهد با بینگ به زبان طبیعی تعامل داشته باشند.

ویژگی جدید بینگ مانند ChatGPT با این امکان که به کاربران امکان می دهد با موتور جستجو مکالمه واقعی داشته باشند، با قابلیت پیگیری سوالات قبلی و فراهم کردن زمینه بیشتر برای جستجوی خود، آن را یک قدم فراتر خواهد برد.

مایکروسافت با ادغام یک ویژگی مشابه ChatGPT در موتور جستجوی Bing خود، جهش قابل توجهی در فناوری موتورهای جستجو داشته است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

79 − = 75

دکمه بازگشت به بالا
بستن