اخبار

قابلیت های جدید گوگل ادز برای سفر

Performance Max for travel goals یا حداکثر عملکرد برای اهداف سفر از قابلیت های جدید گوگل ادز برای سفر مجهز به هوش مصنوعی برای تبلیغ‌کنندگان هتل است که به آن‌ها امکان می‌دهد تبلیغات چند قالبی ایجاد کنند و مسافران بیشتری را در کانال‌ها به دست آورند.

  •  قابلیت های جدید گوگل ادز برای سفر به تبلیغ‌کنندگان هتل کمک می‌کند تا در قالب‌های مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
  •  تبلیغ‌کنندگان می‌توانند عملکرد هر مکان هتل را به‌طور جداگانه پیگیری و به اشتراک بگذارند.
  •  گوگل ادعا می‌کند که حداکثر عملکرد برای اهداف سفر منجر به تبدیل بیشتر با هزینه مشابه برای هر اقدام می‌شود
  • گوگل اعلام کرده است که Performance Max را برای اهداف سفر به تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان ارائه می‌کند

طبق داده‌های گوگل، این گزینه جدید برای تبلیغ‌کنندگان هتل زمانی ارائه می‌شود که جستجو برای «رزرو پرواز» بیش از ۷۰ درصد افزایش یابد.

علاوه بر این، 40 درصد از مسافران اوقات فراغت می گویند که نسبت به قبل از همه گیری، زمان و تلاش بیشتری را صرف برنامه ریزی سفر خود می‌کنند. قابلیت های جدید گوگل ادز برای سفر به تبلیغ‌کنندگان هتل کمک می‌کند تا با ایجاد تبلیغات در قالب‌های مختلف، در تمام مراحل فرآیند برنامه‌ریزی به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

با یک کمپین، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در کانال‌های مختلف Google از جمله YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آستانه های بودجه و اهداف تبدیل خود را تعیین کنید و هوش مصنوعی گوگل وظایف روزمره مانند پیشنهاد قیمت، بهینه سازی تبلیغات بین کانال ها و انتخاب موثرترین گروه های دارایی را انجام خواهد داد.

استفاده از ویژگی جدید گوگل ادز برای سفر

تبلیغ‌کنندگان هتل می‌توانند هنگام راه‌اندازی کمپین حداکثر عملکرد، با استفاده از ابزار انتخابگر هتل Google، دارایی‌های هتل خود را از نقشه انتخاب کنند. Google به طور خودکار تبلیغاتی را برای هتل در هر قالبی از جمله کپی، تصاویر و URL ایجاد می‌کند.

تغییر هر یک از این تبلیغات تولید شده به صورت خودکار یا آپلود دارایی های سفارشی امکان پذیر است. یک کمپین منفرد می‌تواند از 100 هتل با مکان‌ها، تصاویر و پیام‌های مختلف پشتیبانی کند.

این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپین را برای هر مکان به‌طور جداگانه پیگیری و به اشتراک بگذارند و بهتر بفهمند که چه چیزی کار می‌کند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند ترافیک را بر اساس ملک هتل در صفحه Insights مشاهده کنند تا تقاضا در مکان‌های مختلف را تجزیه و تحلیل کنند.

صفحه Insights همچنین اطلاعاتی درباره روندهای جستجو ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که افراد با دیدن تبلیغ شما چه چیزی را جستجو می‌کنند.

گوگل ادعا می کند که تبلیغ کنندگانی که از Performance Max استفاده می کنند به طور متوسط بیش از 18٪ تبدیل بیشتر را با هزینه مشابه در هر اقدام به دست می آورند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 31 = 32

دکمه بازگشت به بالا
بستن