اخبار

ری اکشن ها و استیکرهای جدید اینستاگرام برای روز ولنتاین

اینستاگرام به دنبال تاثیر گذاری بیشتر در روز ولنتاین با طیف وسیعی از فعال‌سازی‌ها و گزینه‌های موضوعی است که می‌توانید در پست‌ها و استوری‌های خود ادغام کنید. اول از همه، اینستاگرام تنها برای یک روز، ری اکشن های استوری‌های معمول خود را با شش ایموجی با مضمون عاشقانه جایگزین می‌کند که همگی شامل قلب‌ها به اشکال مختلف است.  استیکرهای جدید اینستاگرام و ری اکشن ها را در تصویر زیر می‌بینید.

استیکرهای جدید اینستاگرام
ری اکشن ها و استیکرهای جدید اینستاگرام برای روز ولنتاین

این یک راه جالب برای جشن گرفتن این رویداد است و اولین باری است که اینستاگرام مجموعه واکنش‌های خود را به طور کامل جایگزین می‌کند. استیکرهای جدید اینستاگرام می تواند به جلب علاقه و توجه مجدد به برنامه کمک کند. اینستاگرام نسخه های متحرک این واکنش ها را نیز در DM اضافه می‌کند.

استیکرهای جدید اینستاگرام
استیکرهای جدید اینستاگرام

همچنین یک مجموعه انیمیشن ویژه برای هر واکنش ایموجی ارسال شده توسط فالوورهای شما وجود خواهد داشت، هنگامی که بررسی می‌کنید چه کسی استوری شما را در روز مشاهده کرده است.

اینستاگرام همچنین از این فرصت استفاده می‌کند تا برخی از موارد اضافه شده اخیر را که به موضوع مرتبط هستند، از جمله گزینه اشتراک گذاری پروفایل جدید خود را برجسته کند، که به شما امکان می دهد به سرعت اطلاعات نمایه خود را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام همچنین استیکرهای روز ولنتاین را برای استوری و ریلز بازگردانده است و راه دیگری برای پیوند دادن به رویداد ارائه می‌کند. در نهایت، اینستاگرام همچنین بینش هایی را در مورد محبوب ترین هشتگ ها و موضوعات مرتبط با عشق، بر اساس استفاده از هشتگ، به اشتراک گذاشته است.

برخی بینش جالب در مورد وضعیت حوزه IG، در حالی که گزینه های مختلف ولنتاین فرصت های زیادی را برای شرکت در این رویداد فراهم می‌کند. عناصر روز ولنتاین اینستاگرام فقط برای یک روز (در iOS) در دسترس خواهند بود، بنابراین تا می‌توانید آنها را بررسی کنید.

در نهایت، اینستاگرام همچنین بینش هایی را در مورد محبوب ترین هشتگ ها و موضوعات مرتبط با عشق، بر اساس استفاده از هشتگ، به اشتراک گذاشته است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

30 − = 24

دکمه بازگشت به بالا
بستن