اخبار

نسخه بتا طراحی مجدد سایت W3C راه اندازی شد

W3C (مخفف کنسرسیوم شبکه جهانی وب یا World Wide Web Consortium)، یک پیش نمایش بتای عمومی از وب سایت بازطراحی شده خود راه اندازی می‌کند. طراحی مجدد سایت W3C در حال حاضر در نسخه بتا است اما برای پیش‌نمایش عمومی و بازخورد باز است و تاریخ عرضه آن اواخر سال 2023 است.

وب سایت W3C

کنسرسیوم وب جهانی (W3C) یک سازمان غیرانتفاعی است که استانداردهای وب را توسعه می‌دهد. طراحی وب فعلی که مربوط به اواخر سال 2008 است، جذاب است اما کمی قدیمی است.

احتمالاً به دلیل اینکه سایت توسط گروه‌های مختلف مدیریت می‌شود که سایت‌های فرعی را منتشر می‌کنند، برخی از صفحات سایت فعلی هرگز به‌روزرسانی نشدند و هنوز از طراحی قبل از 2009 استفاده می‌کنند.

طراحی جدید مدرن به نظر می‌رسد، اگرچه لوگوی W3C ثابت مانده است. برای مثال، صفحه اصلی W3C فعلی یک چهره پر از متن است. صفحه اصلی بتای جدید برای چشم راحت تر است و فضای سفید را امکان پذیر می‌کند.

وب سایت W3C بسیار بزرگ است و از سایت های فرعی متعددی تشکیل شده است که توسط افراد مختلف مدیریت می شوند. طراحی مجدد سایت به دلیل مقیاس و همچنین به دلیل هدف در دسترس بودن و حرکت آسان، کار بزرگی بود. مرور سایت جدید آسان است. ناوبری سایت بصری است و خواندن آن نیز لذت بخش است.

در این اطلاعیه درباره اهداف آنها آمده است:

  هدف طراحی مجدد دستیابی به ظاهری تمیزتر و مدرن و قابلیت استفاده بیشتر، دسترسی بهتر و همچنین در نهایت ساده سازی نحوه مدیریت سایت است.

سایت هنوز در مرحله بتا است، بنابراین کامل نیست.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 39 = 49

دکمه بازگشت به بالا
بستن