اخبار

نکاتی درباره به روز رسانی افزونه یواست سئو 19.10

به روز رسانی افزونه محبوب سئوی وردپرس یعنی Yoast SEO یک خطای بسیار مشکل زا را برطرف می‌کند؛ اکنون برای برخی کاربران این سوال ایجاد شده است که آیا باید برای به روز رسانی افزونه یواست سئو اقدام کنند؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

به روز رسانی افزونه یواست سئو چه امکاناتی دارد؟

نسخه رایگان Yoast SEO به نسخه 19.10 و نسخه پریمیوم به 19.5 به روز شد و تغییرات مهم متعددی را ایجاد کرد. اگر می‌خواهید بدانید که به روز رسانی افزونه یواست سئو را اجرا کنید یا نه باید نکاتی در مورد این نسخه ها بدانید.

سازگاری WooCommerce 7.1

هر دو نسخه رایگان و پرمیوم به نفع کاربرانی هستند که نسخه 7.1 WooCommerce اخیراً منتشر شده را اجرا می‌کنند.

ذخیره‌سازی سفارش با عملکرد بالا تغییراتی را در پایگاه داده ایجاد می‌کند، بنابراین فعال‌سازی این ویژگی جدید در حال حاضر اختیاری است تا به توسعه‌دهندگان افزونه فرصت داده شود تا با ویژگی جدید آشنا شوند.

یک توضیح دهنده درباره WooCommerce خاطرنشان کرد:

پس از انتشار اولین تولید، ویژگی HPOS همچنان به صورت انتخابی ادامه می‌یابد و ما به توسعه‌دهندگان کمک می‌کنیم تا پلاگین‌های خود را با HPOS سازگار کنند، از نزدیک بر تعداد افزونه‌های سازگار و تعداد فروشگاه‌هایی که فعالانه این ویژگی را آزمایش می‌کنند نظارت کنیم.

Yoast 19.10/19.5 Premium هر دو دارای سازگاری با ویژگی جدید WooCommerce HPOS هستند. این بدان معناست که اگر فعال‌سازی HPOS منجر به خرابی وب‌سایت شود، می‌توان Yoast SEO را به عنوان مقصر رد کرد.

کاربران افزونه WooCommerce SEO برای Yoast نیز از به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته که آن را واجد شرایط پیشرفت‌های جدید در جستجو در Google می‌کند، بهره‌مند خواهند شد.

به روز رسانی افزونه یواست سئو یک باگ خطای مرگبار را برطرف می‌کند

افزونه به روز شده Yoast SEO یک باگ که می‌تواند منجر به خرابی وب سایت شود را برطرف می‌کند. تغییرات Yoast SEO دلیل این مشکل را دیگر پلاگین ها می‌داند:

به روز رسانی افزونه یواست سئو اشکالی را برطرف می‌کند که در آن یک خطای مرگبار در ویرایشگر کلاسیک در ترکیب با پلاگین های خاصی که از متاباکس سوء استفاده می‌کنند رخ می‌دهد.

نمونه‌ای از متاباکس یک فیلد سفارشی است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای اضافی را اضافه کنند که در محتوای اصلی نیست.

رفع دو باگ مربوط به Elementor

اولین رفع اشکال مرتبط با Elementor مشکلی را که بر توانایی ذخیره متا داده‌های Yoast SEO (تحت شرایط خاص) تأثیر می‌گذاشت، ترمیم می‌کند، که کار بزرگی است.

تغییرات ثبت شده در به روز رسانی افزونه یواست سئو بیان می‌کند:

اگر کاربر بدون قابلیت manager_options پستی را در Elementor ذخیره کند، اشکالی را برطرف می‌کند که در آن داده‌های متا پست مربوط به Yoast SEO ذخیره نمی‌شوند.

رفع اشکال دوم Yoast به اشکال قبلی مربوط می‌شود زیرا از همان مشکل «manage_options capability» ناشی می‌شود. در نهایت، Yoast SEO سازگاری کامل با وردپرس 6.1 تازه منتشر شده با نام رمز Misha را ارائه می‌دهد.

آیا باید افزونه خود را به آخرین نسخه Yoast SEO به روز رسانی کنید؟

برخی افراد به طور قابل درک ترجیح می‌دهند قبل از به روز رسانی یک افزونه منتظر بمانند و این استراتژی بدی نیست. Yoast SEO توسط بیش از پنج میلیون ناشر وب سایت استفاده می‌شود. افزونه به روز شده دیروز منتشر شد و هیچ گزارشی در انجمن پشتیبانی Yoast SEO وجود ندارد که نشان دهد مشکلات گسترده ای در این به روز رسانی وجود دارد.

در واقع، در حال حاضر فقط مشکلات تصادفی وجود دارد که گاهی اوقات بیشتر به سایر پلاگین ها و تم ها مربوط می‌شود. هیچ مشکلی وجود ندارد که نشان دهنده الگوی مشکلات مربوط به این به روز رسانی باشد. بنابراین در نظر گرفتن به روز رسانی به آخرین نسخه Yoast SEO ایده خوبی است، به خصوص برای کسانی که از WooCommerce یا Elementor استفاده می‌کنند.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن