اخبار

اخراج شدن کارمندان توییتر بدون اطلاعیه رسمی 

توییتر تقریباً 80 درصد از کارمندان قراردادی را اخراج کرد و هیچ هشدار یا اخطار رسمی به آنها نداد. گزارش ها حاکی از آن است که تقریباً 4400 کارمند قراردادی از 5500 نفر توسط توییتر اخراج شده اند. برخی از کارمندان تا زمانی که در مورد آن در توییتر نخواندند هیچ ایده ای نداشتند. اولین گزارش توسط کیسی نیوتن، روزنامه نگار پلتفرمر و مجری پادکست NYTimes توییت شد. وی درباره اخراج شدن کارمندان توییتر توییت کرد.

مخاطب این که تعداد زیادی از پیمانکاران توییتر امروز بعد از ظهر بدون اطلاع قبلی، چه در ایالات متحده و چه در خارج از کشور، اخراج شدند. به نظر می‌رسد عملکردهایی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند شامل تعدیل محتوا، املاک و مستغلات، و بازاریابی و سایر موارد است.

یک دانشمند داده توییتر پاسخ داد که این اتفاق برای آنها افتاده است و درباره اخراج کارمندان پست زیر را گذاشت:

اخراج شدن کارمندان توییتر
اخراج شدن کارمندان توییتر بدون اطلاعیه رسمی

علاوه بر این، او در توییتی نوشت که پیمانکاران هیچ اطلاعیه ای دریافت نکردند و مانند برخی از کارمندان معمولی که تنها پس از اینکه متوجه شدند دسترسی به ایمیل های شرکت و کانال های Slack را از دست داده بودند، متوجه شدند که اخراج شده اند.

کیسی در توییتی درباره خبر به‌روزرسانی کرد:

پیمانکاران اصلاً مطلع نمی شوند، آنها فقط دسترسی به Slack و ایمیل را از دست می‌دهند. مدیران زمانی متوجه شدند که کارگرانشان از سیستم ناپدید شدند.

آنها از رهبران خود چیزی نشنیدند.

کیسی روز یکشنبه با یک توییت که تصویری از ابعاد اخراج ها را ارائه می‌کرد، پیگیری کرد و نشان می داد که تقریباً 80 درصد از نیروی کار پیمانکار اخراج شده اند.

افراد خارج از توییتر نیز حیرت زده شدند، با تعجب توییتی که توییتر همچنان می‌تواند با تعداد زیادی از کارمندان و پیمانکاران اخراج شده در هفته گذشته کار کند. گفتنی است که زمان اخراج شدن کارمندان توییتر به ویژه برای والدین شاغل بد است، به خصوص با نزدیک شدن به تعطیلات.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن