اخبار

رونمایی از قابلیت کانال اینستاگرام یا «Channels» 

اینستاگرام در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام کانال اینستاگرام یا Instagram Channels است که اساساً یک عملکرد پیام‌رسانی گروهی در برنامه است و می‌توانید در مورد موضوعات خاص، برندها، افراد و غیره به‌روز باشید.

رونمایی از قابلیت کانال اینستاگرام یا «Channels» 
رونمایی از قابلیت کانال اینستاگرام یا «Channels»

همانطور که در این اسکرین شات ها از جدیدترین استوری IG مارک زاکربرگ می‌بینید، قابلیت کانال اینستاگرام یک چت پخش است که از متن، تصاویر و نظرسنجی ها، همه در IG Direct پشتیبانی می‌کند.

پس از پیوستن به یک کانال، به لیست چت IG Direct شما اضافه می‌شود. سپس می‌توانید پیام های ارسال شده در چت را بخوانید و به آنها واکنش نشان دهید، اگرچه نمی توانید خودتان را در فید چت پست کنید.

این روش دیگری برای اینستاگرام است که به سمت تغییر به سمت پیام‌های خصوصی بیشتر در برنامه متمایل شود، جایی که کاربران اینستاگرام در حال حاضر بیشتر درگیر هستند، برخلاف پست کردن در استوری یا فید اصلی.

این یک حوزه کلیدی است که متا می‌خواهد به آن بپردازد. یک گزارش داخلی اخیر نشان داد که در حالی که زمان صرف شده در فیس بوک و اینستاگرام به طور کلی در حال افزایش است، ایجاد و تعامل در حال کاهش است و افراد کمتری نسبت به گذشته به روزرسانی های شخصی خود را ارسال می‌کنند.

همانطور که اشاره شد، این به روند گسترده‌تر کاربرانی که به جای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های عمومی، به پیام‌رسانی بازمی‌گردند، مربوط می‌شود و کانال‌ها می‌توانند راه دیگری برای تغذیه در این زمینه باشند و به سازندگان و برندها کمک کنند تا با مخاطبان خود به روش‌های ارگانیک‌تر و بومی‌تر ارتباط برقرار کنند.

قابلیت کانال اینستاگرام همچنین می‌تواند یک راه ساده برای همسو شدن با این استفاده و ایجاد جامعه به روشی جدید باشد. کانال‌ها در حال انتشار برای کاربران منتخب هستند، در حالی که همانطور که زاکربرگ اشاره می‌کند، به زودی به فیس‌بوک و مسنجر نیز گسترش خواهد یافت.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 − 93 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن