اخبار

آپدیت قابلیت یادآوری خاطرات اینستاگرام برای افزایش اینگیجمنت کاربران

اینستاگرام در حال آزمایش روشی جدید برای ترغیب کاربران به اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های قدیمی خود است، به‌طوری‌که در فیدهای برخی از کاربران، درخواست «Memory» استوری نشان داده می‌شود. برای مطالعه جزییات قابلیت جدید یادآوری خاطرات اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

یادآوری خاطرات اینستاگرام
آپدیت قابلیت یادآوری خاطرات اینستاگرام برای افزایش اینگیجمنت کاربران

همانطور که در این مثال مشاهده می‌کنید که توسط جک هورود به اشتراک گذاشته شده است، اینستاگرام در حال آزمایش یک دستور Memory Story است که در اصل ویژگی بایگانی آن است که فقط به روشی متفاوت پک شده است. پس از زدن بر روی Memory story داستان های قبلی که در این تاریخ به اشتراک گذاشته اید به شما نشان داده می‌شود.

این تقریباً راه دیگری برای ورود به ویژگی بایگانی است، در حالی که اینستاگرام برای مدتی تکرارهای مختلفی از این نوع اعلان را در برنامه داشته است. اما اکنون، قابلیت جدید یادآوری خاطرات اینستاگرام به کاربران انگیزه مستقیم تری می‌دهد تا داستان های گذشته خود را مجدداً به اشتراک بگذارند، که مشابه دستورات فیس بوک است و می‌تواند مشارکت بیشتر در برنامه را تشویق کند.

یادآوری خاطرات اینستاگرام
یادآوری خاطرات اینستاگرام

در عین حال، یادآوری خاطرات اینستاگرام می‌تواند نشانه ای از کاهش قابل توجه مشارکت IG باشد. در سال 2015، فیسبوک با بحرانی مواجه بود که به‌طور کلی اشتراک‌گذاری محتوا رو به کاهش بود و مشخص شد پست‌های شخصی، مانند افکار و عکس‌های خود مردم، 21 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت. پاسخ فیس‌بوک به این موضوع این بود که اعلان‌های خاطرات بیشتری را به فیدهای کاربران وارد کند تا جرقه‌ای درگیر شدن و تعامل نوستالژیک در مورد به‌روزرسانی‌های گذشته شما ایجاد کند.

به نظر می‌رسد که اینستاگرام هم اکنون می‌تواند به دنبال استراتژی فیس بوک باشد. آدام موسری، رئیس اینستاگرام قبلاً اذعان کرده است که اشتراک‌گذاری شخصی از فید اصلی IG به استوری و DM تبدیل شده است و شاید این روش دیگری برای گرایش به این رفتار در تلاش برای حفظ تعامل کاربر باشد.

اینستاگرام همچنان شاهد رشد در تعامل با ریلز است و متا همچنین گزارش داده است که توصیه‌های محتوای هوش مصنوعی آن به افزایش تعامل کمک می‌کند. اما در حالی که کاربران ویدیوهای بیشتری را در برنامه‌های آن مصرف می‌کنند، طبق گزارش‌ها، افراد کمتری به‌روزرسانی‌های شخصی را برای فیس‌بوک و IG ارسال می‌کنند، در حالی که استفاده از استوری‌های اینستاگرام نیز نسبت به سطوح قبلی 10 درصد کاهش یافته است.

بنابراین، شاید یادآوری خاطرات اینستاگرام بخشی از یک فشار جدید برای جذب مجدد اشتراک‌گذاری کاربر و واداشتن مردم به پست گذاشتن خود باشد، نه صرفاً ویدیوهای توصیه‌شده بیشتری در برنامه.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1

دکمه بازگشت به بالا
بستن