اخبار

کاربران اعتماد خود به بقای توییتر را از دست داده‌اند

مهاجرت دسته جمعی کارمندان این حس را تشدید می‌کند که محبوبیت توییتر رو به پایان است و برخی فکر می‌کنند بقای توییتر در خطر افتاده است.

  • گزارش ها حاکی از آن است که درصد زیادی از کارمندان، از جمله کل تیم های زیرساختی، تصمیم به استعفا گرفتند.
  • میلیون ها کاربر در توییتر احساس کردند که توییتر در حال مرگ است و خداحافظی کردند.

خروج دسته جمعی کارمندان عصر پنجشنبه برای بسیاری روشن کرد که توییتر در آستانه ناپدید شدن است و بسیاری را برانگیخت تا خداحافظی کنند. پس از هفته‌ها اخراج و استعفا، این روزها بقای توییتر برای برخی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این احساس که توییتر در حال نزدیک شدن به پایان است، با ضرب الاجل ماسک برای کارمندانش برای متعهد شدن به خواسته های کاری بسیار سخت او در ساعات طولانی و تعطیلات آخر هفته تشدید شد. گزارش های حکایتی از مهاجرت دسته جمعی کارمندان منتشر شد.

هیث همچنین در توییت دیگری به اشتراک گذاشت که بسیاری از کارمندانی که استعفا داده‌اند این عقیده را دارند که توییتر در آستانه «شکستن» است.

این احساس که توییتر در آستانه پایان است، در عصر پنجشنبه و تا ساعات اولیه صبح قابل لمس بود، زیرا بسیاری از کارمندان و توییترهای سابق توییتر خداحافظی خود را با توییتر ارسال کردند.

این که بسیاری از مردم تصمیم به خداحافظی از این شبکه اجتماعی گرفتند، این تصور را افزایش داد که بقای توییتر در حال مرگ است یا حداقل نزدیک به شکست است.

منبع: searchenginejournal.com

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 − 45 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن