بازاریابی

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ چیست؟

آیا شما هم وایرال شده اید؟ در این صورت باید بدانید که ویدئو مارکتینگ یکی از راه هایی است که شما می توانید از آن برای بازاریابی استفاده کنید. بازاریابان در این زمینه آمارهای بسیاری را شنیده اند که عده بسیاری از آن ها توسط این فیلم های اجتماعی گرفته می شوند. در واقع اینکه شما از ویدئو استفاده کنید برای شما مفید تر ازین خواهد بود که بخواهید از یک متن استفاده کنید.
خب در این صورت باید بدانید که راه حل های بسیاری در این زمینه وجود دارد که به شما کمک می کند بازاریابی ویدئویی را انجام دهید و رسانه های اجتماعی را به جلو سوق دهید. دقت داشته باشید که برخی از نکاتی که در این زمینه وجود دارند شامل فیلم هایی هستند که به نظر قانع کننده، الهام بخش و یا دارای دیگر بخش ها هستند.

بهتر است که در زمینه ویدئو مارکتینگ همواره نکاتی را در ذهن داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می شوند:

  • فیلم خود را به صورت متمرکز بسازید!

در اینترنت انبوهی از فروش وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. البته برخی از این بخش ها هم باعث رنجاندن افراد خواهند شد. بهتر است که در این زمینه اجازه ندهید که نام تجاری آن شخص به اعتبار شما لطمه بزند. شما در واقع باید بازاریابی ویدئویی را به گونه ای انجام دهید که بتوانید برای مشتریان خود ارزشی بسیار بگذارید. در این زمینه دقت داشته باشید که با توسل به نیازهای مصرف کنندگان در این زمینه می توانید از تماس های استراتژیک استفاده کنید و آن ها را در انتهای محتوای ویدئویی خود قرار دهید.

شما در واقع در این زمینه باید ویدئویی را تهیه کنید که کاربر شما به آن علاقه مند شود. این کار باعث می شود که بتوانید در کوتاه ترین مدت زمان افراد بسیاری را به کسب و کار خود جلب کنید. دقت داشته باشید که فیلم های ویدئویی همیشه از انواع محتواهای دیگر بیشتر مورد استقبال بوده اند. شما می توانید روی این قضیه تمرکز کنید و به آسانی این کار را انجام دهید.

  • ویژگی های ویدئوی خود را در ده ثانیه کاملا کوتاه کنید!

به طور حتم، کسی که میخواهد فیلم ویدئویی شما را ببیند نمی خواهد ساعت ها منتظر این قضیه باشد. در این حال باید بدانید که بهتر است که ویدیو شما فورا ارزش خود را نشان دهد. سعی کنید که در این بخش با پرسیدن سوال های مختلف و همچنین استفاده از تیزرهای مختلف کنجکاوی مخاطب خود را افزایش دهید و فورا توجه آن ها جلب کنید.

ویدیو شما باید به گونه ای باشد که مخاطب از خود این سوال را بپرسد که چرا باید آن را تماشا کند و در نهایت هم به پاسخ های خوبی دست پیدا کند.  در این زمینه حتی شاید نکته ای که باعث خندیدن مخاطبین شما بشود هم مهم تلقی کند. شما باید این ویدئو را به گونه ای بسازید که در زمینه ویدئو مارکتینگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

  • در ویدئو مارکتینگ از طنز استفاده کنید!

تجربه نشان داده است افرادی که در ویدئو مارکتینگ از طنز استفاده می کنند در واقع می توانند کارهای خود را راحت تر انجام دهند. این افراد قادر خواهند بود که در شبکه های مختلف اجتماعی ویدئوی هایی را بسازند که دقیقا به آن ها در زمینه ویدئو مارکتینگ کمک خواهد کرد.
این کار به شما این امکان را خواهد داد که مخاطب را مدت زمان بیشتری پای تلویزیون نگه دارید. دقت داشته باشید که هر چقدر میتوانید با ویدئو مارکتینگ افراد بیشتری را به خود جذب کنید خواهید دید که این افراد برای شما مشتریان بیشتری خواهند آورد.

تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که آیا این ویدیوها برای مخاطب شما ارزش دیدن را دارد یا خیر. اگر در نهایت به این نکته رسیدید که می توانید با این ویدئوها مخاطب خود را جلب کنید خواهید دید که ویدئو مارکتینگ برای شما سراسر سود خواهد بود. دقت داشته باشید که در این زمینه این کار را به یک متخصص بسپارید چرا که به شما کمک خواهند کرد بتوانید کار خود را آسان تر انجام دهید. امتحان را فراموش نکنید، آزمون و خطا می تواند در ویدئو مارکتینگ به شما کمک کند!

برای مشاهده کامنت مارکتینگ کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن