اخبار

آنچه باید درباره به‌روزرسانی helpful content گوگل بدانید

موتور جستجوی Google همیشه در تلاش فراهم سازی بستری برای ارتباط بهتر افراد با اطلاعات مفید است. برای این منظور یک آپدیت جدید در گوگل به نام به‌روزرسانی helpful content راه اندازی شده است. گوگل به‌روزرسانی helpful content را که دو هفته گذشته اعلام کرده بود، آغاز کرده است. به‌روزرسانی helpful content وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که دارای محتوای نوشته شده صرفا با اهداف سئو هستند و قصد دارد تا محتوای نوشته شده برای مردم را تقویت کند.

گوگل گفت helpful content برای کاهش رتبه محتوای کم کیفیت و آسان‌تر کردن یافتن محتوایی است که معتبر و مفید باشد، است. این آپدیت در واقع محتوایی را که صرفا برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می‌دهد تا به بهبود رتبه محتواهایی که برای انسان نوشته شده‌اند کمک کند.

گوگل درباره به‌روزرسانی helpful content گفت:

به‌روزرسانی helpful content به‌طور خاص محتوایی را هدف قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد در درجه اول برای رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاع‌رسانی به مردم. هدف این به‌روزرسانی کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است.

گوگل می‌خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد. محتوایی که با هدف رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، به آن محتوای اول موتور جستجو می‌گویند و موضوعی است که بیش از پیش در رسانه های اجتماعی و سایر حوزه ها مطرح می‌شود.

به طور خلاصه، جستجوگران از دیدن صفحات وب که به آنها کمکی نمی‌کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می‌شوند زیرا آنها فقط برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند. هدف این الگوریتم کاهش رتبه این نوع وب سایت ها است در حالی که وب سایت های مفیدتری که برای انسان ها طراحی شده اند وجود دارند.

اگر در طی چند روز آینده متوجه تغییراتی در رتبه بندی و نمایان شدن در جستجوی گوگل شدید، احتمالاً می‌توانید آن را به این به روز رسانی نسبت دهید. امیدواریم همه شما از این به‌روزرسانی بهره برده ببرید.

منبع: searchengineland.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن