اخبار

چرا باید منتظر هوش مصنوعی Bing باشید؟

مایکروسافت هفته گذشته لیست انتظار را برای پیش نمایش هوش مصنوعی Bing خود باز کرد و پس از ثبت نام 1 میلیون نفر در 48 ساعت، این شرکت اکنون توضیح می‌دهد که چرا باز کردن قفل آن برای میلیون ها نفر زمان می‌برد.

مایکروسافت در حال آزمایش سرویس هوش مصنوعی Bing در 169 کشور در سراسر جهان است و این شرکت می‌گوید افرادی که Bing و Edge را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض و مرورگر خود و همچنین افرادی که برنامه موبایل Bing را نصب کرده‌اند، در اولویت قرار می‌دهد. به همین دلیل است که بینگ هفته گذشته برای مدت کوتاهی در صدر اپ استور قرار گرفت.

یوسف مهدی، رئیس بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، توضیح می‌دهد:

اگر در لیست انتظار هستید، کمی صبر کنید. همانطور که در زمان راه اندازی گفتیم، ما قصد داریم در هفته های آینده به میلیون ها نفر افزایش دهیم. ما فقط یک هفته دیگر هستیم!

پیش‌نمایش فعلی Bing AI نیز در حال حاضر به مایکروسافت Edge محدود شده است، اما برنامه‌هایی برای گسترش فراتر از مرورگر خود مایکروسافت وجود دارد. مهدی می‌گوید:

به مرور زمان قصد داریم آن را به همه مرورگرها بیاوریم. در حال حاضر «چند میلیون نفر» در انتظار دسترسی به چت ربات جدید بینگ هستند، در حالی که کسانی که دسترسی اولیه دارند اسرار و اشتباهات آن را کشف کرده اند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 − = 73

دکمه بازگشت به بالا
بستن