اخبار

اولویت‌های YouTube برای سال 2023: روش‌های جدید برای کسب درآمد از یوتیوب

رهبر جدید یوتیوب، نیل موهان، قصد دارد با گسترش اشتراک، خرید و پیشنهادات کالاهای دیجیتال و در عین حال سرمایه‌گذاری در ویژگی‌های جدید و هوش مصنوعی، از سازندگان حمایت کند و راه های کسب درآمد از یوتیوب را گسترش دهد.

  • یوتیوب نیازهای سازندگان و هنرمندان را در پلتفرم خود اولویت بندی می‌کند و فرصت های بیشتری را برای کسب درآمد فراتر از تبلیغات صرف می‌کند.
  • YouTube به بازخورد سازندگان گوش می‌دهد و ویژگی هایی را برای بهبود دسترسی و گسترش پتانسیل خلاق ایجاد می‌کند.
  • یوتیوب در حال بررسی قابلیت‌های مولد هوش مصنوعی برای افزایش داستان سرایی و ارزش تولید برای سازندگان در قالب‌های مختلف است.

رهبر جدید یوتیوب، نیل موهان، اولویت‌های این شرکت را برای سال 2023 اعلام کرده و بر تعهد خود به حمایت از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود تأکید می‌کند.

در شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان، موهان اظهار داشت که یوتیوب همچنان به قرار دادن سازندگان در اولویت‌های خود ادامه می‌دهد و فرصت‌هایی را برای رشد کسب‌وکارشان و کسب درآمد از انجام کاری که دوست دارند و کسب درآمد از یوتیوب ارائه می‌دهد.

راه های بیشتر برای کسب درآمد از یوتیوب

موهان اعلام کرد که یوتیوب ابزارهای بیشتری را در اختیار سازندگان قرار می دهد تا بتوانند در این پلتفرم امرار معاش کنند. این شرکت در حال گسترش کسب و کار اشتراک خود، سرمایه گذاری در خرید و بهبود عرضه کالاهای دیجیتال پولی خود است.

این گزینه‌ها برای سازندگان اینفلوئنسر هستند، به طوری که بیش از شش میلیون بیننده برای عضویت کانال در YouTube در دسامبر 2022 پرداخت کردند که نشان دهنده افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل است.

بازخورد سازنده بخش مهمی از نحوه توسعه محصولات YouTube است و موهان قصد دارد با سازندگان بیشتری به صورت حضوری ملاقات کند تا از نحوه حمایت از آنها مطلع شود. اخیراً YouTube از سازندگان درباره اهمیت گسترش دسترسی برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند شنیده است. اکنون به لطف سرمایه‌گذاری بلندمدت در یادگیری ماشینی، زیرنویس‌های خودکار را به زبان‌های بیشتری ارائه می‌کند.

YouTube روی ویژگی‌ها و تجربیاتی سرمایه‌گذاری می‌کند که اکنون و در آینده آن را به خانه بینندگان و سازندگان تبدیل می‌کند. این شرکت در حال دوبرابر کردن استریم و تلویزیون متصل است، پتانسیل خلاقانه جدید را باز می کند، و بوم را برای سازندگان در قالب های مختلف گسترش می دهد. یوتیوب اخیراً تجربه تلفن همراه Shorts را با قالبی مناسب برای تلویزیون تطبیق داده است و موهان خاطرنشان می‌کند که تلویزیون در سال گذشته سریع‌ترین رشد را داشته است.

YouTube Shorts به سازندگان دسترسی بیشتری می‌دهد، به طور متوسط بیش از 50 میلیارد بازدید روزانه دارد، و تعداد کانال‌هایی که روزانه در Shorts آپلود می‌کنند در سال گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، یوتیوب ابزار جدیدی ارائه می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد یک Short را در یک طرح‌بندی کنار هم با فیلم‌های Shorts و YouTube ضبط کنند تا به راحتی برداشت خود را از یک روند اضافه کنند یا با واکنش‌ها همراه شوند.

آینده هوش مصنوعی در ویدئوهای دیجیتال

YouTube در حال تخیل آینده خلقت است و ابزارهای پیچیده ای را برای سازندگان ایجاد می‌کند تا جاه طلبی های خود را در برنامه های کوتاه، زنده، پادکست و موارد دیگر توسعه دهند. با قابلیت های مولد هوش مصنوعی، سازندگان می توانند داستان سرایی خود را گسترش دهند و ارزش تولید را افزایش دهند.

به طور خلاصه یوتیوب امسال از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود با فراهم کردن فرصت‌های بیشتر برای کسب درآمد و بهبود دسترسی و ویژگی‌ها بر اساس بازخوردشان، حمایت می‌کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

59 − 51 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن