اخبار

آپدیت راهنمای والدین اینستاگرام در راستای بازگشت دانش آموزان به مدرسه

با بازگشت دانش آموزان به مدرسه، راهنمای والدین اینستاگرام نیز آپدیت شد. اینستاگرام نسخه به روز شده راهنمای والدین خود را به اشتراک گذاشته است که یک نمای کلی از ویژگی های مختلف حریم خصوصی و کنترل برنامه را به همراه یادداشت هایی برای کمک به والدین، در پشتیبانی و راهنمایی برای فرزندان در برنامه ارائه می‌دهد. اینستاگرام در این باره توضیح می‌دهد:

برخی از بزرگسالان بین زندگی رسانه‌های اجتماعی نوجوانان و «زندگی واقعی» آن‌ها تمایز قائل می‌شوند. اما در واقعیت، این دو به شدت در هم تنیده هستند. اینستاگرام و سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی جایی هستند که آن‌ها خودشان را بیان می‌کنند، با دوستانشان تعامل می‌کنند، ایده‌ها را کشف می‌کنند، رشد می‌کنند و یاد می‌گیرند. مانند تمام تعاملات انسانی، اوقات شادی، مهربانی و شفقت نیز در دنیای مجازی وجود خواهد داشت. همچنین لحظاتی از اضطراب وجود خواهد داشت.

در واقع گزارش‌های مختلف، خطرات اینستاگرام را به‌ویژه برای کاربران نوجوان برجسته کرده‌اند و با فشارهای جدید مدرسه ها که به آن اضافه شده است، ممکن است راهنمای والدین اینستاگرام ارزش دانلود و بررسی کردن را داشته باشد که در ۴۰ زبان‌ مختلف موجود است.

راهنمای والدین اینستاگرام
راهنمای والدین اینستاگرام

راهنمای والدین اینستاگرام یک نمای کلی از گزینه‌های مختلف حریم خصوصی و امنیت حساب اینستاگرام و نحوه عملکرد آنها را ارائه می‌کند. همچنین این راهنما جزئیاتی در مورد اینکه چگونه کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌های خود را در برنامه و با چه افرادی به اشتراک بگذارند محدود کنند.

در نهایت، اینستاگرام همچنین یادداشت هایی در مورد نحوه صحبت در مورد ایمنی آنلاین با بچه ها ارائه می‌دهد که می‌تواند به باز کردن خطوط ارتباطی در خانواده شما کمک کند. نکات ارزشمند و مهمی که در این راهنما وجود دارد، با بازگشت بچه‌ها به مدرسه و سازگاری مجدد با هنجارهای جدید، ممکن است به کنترل خطرات این پلتفرم به شما کمک کنند.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن