سئو

5 مورد استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی

این مقاله 5 مورد استفاده قابل توجه از نویسندگان هوش مصنوعی را نشان می دهد که درک شما را از هوش مصنوعی مولد و برنامه های کاربردی آن تغییر می دهد. به نظر شما سازندگان محتوا و بازاریابان چگونه باید به این تقاضای روزافزون محتوا پاسخ دهند؟

تولید محتوای بیشتر به این معنی است که باید با ضرب‌الاجل‌های سخت‌تر کار کنید و شما نمی خواهید کیفیت محتوای شما نیز آسیب ببیند. آنچه شما نیاز دارید دستیار است که همیشه در کنار شما باشد تا به شما کمک کند تا تلاش های خود را برای تولید محتوا افزایش دهید و این همان کار است که نویسندگان هوش مصنوعی انجام می دهند. این ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا محتوای باکیفیت و با حداقل تلاش تولید کنید.

نویسندگان هوش مصنوعی چیست؟

از زمان راه‌اندازی ChatGPT در نوامبر سال گذشته، سر و صدا در مورد هوش مصنوعی مولد (AI)، نویسندگان هوش مصنوعی و ابزارهای تولید محتوا به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا کنجکاوی افراد، مشاغل و صنایع را به طور یکسان برانگیخته است. با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی (NLP)، این نویسندگان هوش مصنوعی می‌توانند نویسندگان انسانی را تقویت کنند و کارهای تکراری را در یک گردش کار ایجاد محتوا خودکار کنند.

به بیان ساده، نویسندگان هوش مصنوعی با پردازش ورودی ارائه شده توسط کاربر، متنی را با دقتی شبیه انسان تولید می کنند. این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی بسیار از ابزارهای نوشتن محتوای سنتی گذشته هستند. ویژگی منحصر به فرد نویسنده محتوای هوش مصنوعی این است که می‌تواند توانایی‌های نوشتاری خود را بدون محدود شدن با مجموعه‌ای از قوانین از پیش تعیین‌شده تطبیق داده و بهبود بخشد. تمام چیزی که این ابزار نیاز دارد کمی جهت است، مانند کلمات کلیدی هدف، اطلاعات محصول، مخاطبان هدف، و غیره. و این جادوی یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی است.

در حالی که نویسندگان هوش مصنوعی مطمئناً می‌توانند به شما در ایجاد پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و موارد دیگر کمک کنند، فشار دادن دکمه «انتشار» بدون اینکه محتوای تولید شده بررسی شود می‌تواند یک اشتباه باشد. در واقع، این نوع محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند توسط Google به عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شود، اگر دستورالعمل‌های EAT (تخصص-مرجع-اعتماد) آنها را رعایت نکند. به همین دلیل است که نظارت انسانی همیشه برای ایجاد محتوای هوش مصنوعی ضروری است.

سیستم های نوشتاری هوش مصنوعی مختلف ممکن است رویکردهای متفاوتی را اتخاذ کنند. اما هدف نهایی یکسان است – ایجاد مدل‌های زبانی که می‌توانند متنی شبیه نوشته‌های انسان را با دقتی تقریباً عالی درک و تولید کنند. اکنون که اصول اولیه را پوشش داده ایم، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از این نویسندگان محتوای هوش مصنوعی استفاده کنید.

موارد استفاده منحصر به فرد از نویسندگان هوش مصنوعی

از تولید مقالات قانع‌کننده و کمپین‌های بازاریابی شخصی گرفته تا کمک به بازاریابان در ترجمه زبان، موارد استفاده جدیدی از نویسندگان هوش مصنوعی هر روز مطرح می‌شود. بیایید راه‌های تازه و جالبی را بررسی کنیم که می‌توانید از نویسندگان هوش مصنوعی برای ارتقاء سطح بازی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید.

1. از نویسندگان هوش مصنوعی برای تبدیل وبلاگ ها به پست های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

قرار دادن مجدد مقاله های وبلاگ خود به پست های اجتماعی یک راه عالی برای ارائه محتوای خود به بیرون است. اما ایجاد این نوع پست های رسانه های اجتماعی بسیار دشوار است.

هر پلتفرم رسانه اجتماعی دارای مشخصات خاص خود برای طول محتوا است. به عنوان مثال، توییتر فقط به شما اجازه می دهد محتوایی با 280 کاراکتر پست کنید، در حالی که محدودیت کاراکتر برای لینکدین حدود 3000 کاراکتر (یا 500-600 کلمه) است. این بدان معناست که فضای محدودی برای انتقال ماهیت پست وبلاگ خود دارید.

برای ایجاد این پست های اجتماعی، باید هنر تبدیل مقالات طولانی به محتوای کوتاه قابل هضم تر را بیاموزید. یا می توانید به سادگی از کمک یک نویسنده هوش مصنوعی استفاده کنید.

2. با استفاده از AI writer یک لیست مزایا و معایب ایجاد کنید

هنگامی که یک پست وبلاگی از نوع فهرست برای یک محصول، خدمات یا هر چیز دیگری ایجاد می کنید، می خواهید تمام اطلاعاتی را که برای انتخاب درست نیاز دارند به خوانندگان خود بدهید. لیست مزایا و معایب می تواند یک ابزار تصمیم گیری مفید در اینجا باشد.

ایجاد یک لیست مزایا و معایب ممکن است در ابتدا بسیار ساده و ساده به نظر برسد، اما در واقع به این آسانی نیست. تعصبات شخصی می تواند وارد عمل شود و تعیین وزن و اولویت مناسب برای هر نقطه می تواند دشوار باشد. همچنین فهرست کردن مزایا و معایب هر یک از موارد موجود در لیست بسیار زمان بر است.

3. با استفاده از تولیئ محتوای هوش مصنوعی برای داستان سرایی در بازاریابی پیروز شوید

برای متمایز شدن از دیگر افراد در دنیای محتوا، باید به دنبال راه هایی باشید که محتوای خود را برای خوانندگان جذاب تر کنید. و هیچ راهی بهتر از بازاریابی داستان سرایی برای انجام این کار وجود ندارد. این یک تکنیک بازاریابی است که در آن شما یک روایت (یا داستان) برای برقراری ارتباط پیام بازاریابی خود می سازید. این یک راه عالی برای جلب توجه خوانندگان و افزایش زمان ماندن آنها در صفحه شما است.

داستان سرایی، البته، به خلاقیت انسان نیاز دارد، اما این بدان معنا نیست که ابزار هوش مصنوعی نمی تواند در اینجا به شما کمک کند. این می تواند ایده هایی را برای کمک به شما در ساخت یک روایت قانع کننده ایجاد کند. همچنین می تواند دیدگاه جدیدی در مورد نزدیک شدن به یک موضوع به شما بدهد.

4. از نویسندگان هوش مصنوعی برای ایجاد سؤالات متداول خود استفاده کنید

پرسش‌های متداول می‌تواند برای پاسخگویی به سؤالات و نگرانی‌های رایج، ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان و افزایش تجربه کاربر عالی باشد. این یک راه عالی برای ایجاد اعتماد مخاطب است. اما آیا می دانستید که می تواند به سئو نیز کمک کند؟

اگر پرس و جوهای کاربر و کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید، می تواند دید صفحه پرسش های متداول شما را در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهد. افزودن بخش پرسش‌های متداول در پایین پست وبلاگ یا مقاله‌تان نیز می‌تواند به شما کمک کند یک قطعه ویژه دریافت کنید، که برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما مفید است.

اما ایجاد سوالات متداول می تواند بسیار خسته کننده و زمان بر باشد. از طرف دیگر، نویسندگان هوش مصنوعی در انجام این نوع کارهای تکراری عالی هستند. یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید و تعداد زیادی از نویسندگان هوش مصنوعی را با قابلیت‌های نسل پرسش‌های متداول پیدا خواهید کرد.

5. از هوش مصنوعی برای بازاریابی محلی استفاده کنید

بازاریابی محلی می تواند یک استراتژی عالی برای هدف قرار دادن مخاطبان در بازارهای خارجی باشد. و اگر می‌دانید چگونه پیام‌های بازاریابی خود را مطابق با سلیقه و ترجیحات مخاطبان محلی تنظیم کنید، مطمئناً می‌توانید تعامل مخاطبان را افزایش دهید.

تولید محتوای هوش مصنوعی می توانند به روش های مختلفی به شما کمک کنند. اما نکته اینجاست: اگر می خواهید حداکثر استفاده را از یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی استخراج کنید، مهم است که از آنها به درستی استفاده کنید.

حتی بهترین نویسنده محتوای هوش مصنوعی نیز نمی تواند نتایج را به شما برساند، اگر در نهایت مرتکب اشتباهات رایج در تولید محتوای هوش مصنوعی شوید:

  1. تکیه کامل به نویسندگان هوش مصنوعی بدون نظارت انسان: اگر محتوای کامل را با استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی تولید کنید، ممکن است توسط گوگل به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند. از نویسندگان هوش مصنوعی برای کمک به شما در محتوای بخش استفاده کنید، نه کل متن.
  2. استفاده از ارقام آماری تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقل قول ها و سایر محتوای واقعی: وقتی صحبت از افزودن داده های واقعی به محتوای خود می شود، کورکورانه به اطلاعات ارائه شده توسط نویسنده هوش مصنوعی تکیه نکنید. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه از نظر واقعی درست نیست، بنابراین همیشه ایده خوبی است که با منابع منتشر شده بررسی کنید.
  3. استفاده از اولین خروجی تولید شده توسط نویسندگان هوش مصنوعی: یک نویسنده هوش مصنوعی ممکن است همیشه بهترین کار را در تولید محتوا در اولین تلاش انجام ندهد. می‌توانید قبل از انتخاب خروجی مورد علاقه‌تان، چند بار از ابزار بخواهید متن تولید کند. نویسندگان هوش مصنوعی مانند ناراتو و چند نفر دیگر این کار را آسان می کنند. آنها به شما این امکان را می دهند که 1 تا 3 تغییر متن را در یک حرکت ایجاد کنید.
  4. استفاده از یک وبلاگ نویس هوش مصنوعی برای محتوای رهبری فکری: یادآوری این نکته مهم است که نویسندگان هوش مصنوعی لزوماً درک عمیقی از موضوعات خاص ندارند. حتی اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی معتبر به نظر برسد، آنها متخصص موضوع نیستند. می‌توانید از آنها برای ویرایش و اصلاح محتوای رهبری فکری خود استفاده کنید، اما این اشتباه را مرتکب نشوید که برای تخصص موضوع به نویسندگان هوش مصنوعی تکیه کنید.

واضح است که موارد استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی بسیار فراتر از آن چیزی است که به چشم می خورد. در حالی که محتوای وبلاگ، توضیحات محصول، تبلیغات فیس بوک، کپی وب و غیره برخی از برنامه های رایج شناخته شده هستند، نویسندگان هوش مصنوعی موارد استفاده منحصر به فرد و کمتر شناخته شده ای را ارائه می دهند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 86 = 90

دکمه بازگشت به بالا
بستن