بازاریابیکوچینگ

چرا داده های هدف آینده بازاریابی B2B است؟

موفقیت بازاریابی به شدت به داده های هدف بستگی دارد، اما امروزه تکیه بر داده های مشتری به تنهایی کافی نیست. این همان جایی است که داده‌های هدف وارد می‌شوند. ترکیب سیگنال‌های مشتری و داده های هدف می‌تواند دید بهتری ایجاد کند تا به اهرم بینش مشتری به نفع شرکت‌ها کمک کند.

  • برای شخصی‌سازی می‌توانید از اطلاعات جمعیتی بسیار بیشتر استفاده کنید. داده‌های هدف مرتبط‌تر و مرتبط‌تر هستند.
  • داده‌های قصد به شما کمک می‌کنند تا خریداران را به موقع شناسایی و هدف قرار دهید.
  • بازاریابان B2B می توانند از داده های هدف در تلاش های ABM خود استفاده کنند.

Intent Data یا داده های هدف چیست؟

در اصل، داده های هدف اطلاعاتی هستند که در مورد یک شرکت یا فعالیت‌های یک شخص جمع‌آوری می‌شوند. گرفتن داده‌های هدف داخلی می‌تواند با دریافت اطلاعات در وب‌سایت خود از برنامه‌های آن به بازاریابان کمک کند. این اطلاعات به بازاریابان B2B کمک می کند تا بینش بیشتری در مورد مشتریان به دست آورند، و این امر باعث می شود شرکت ها بتوانند سفر خریداران را شخصی کنند.

داده‌هایی که از فرم‌های تماس جمع‌آوری می‌کنید و داده‌های مشتری در پلتفرم CRM به شما کمک می‌کند تا با موفقیت کار کنید تا سرنخ‌ها را به مشتریان آماده فروش تبدیل کنید.

جمع‌آوری اطلاعات اولیه از مشتریان، به شما این امکان را می‌دهد که هدف آنها از محصولات و خدمات خود را ردیابی کنید. این اطلاعات بینش می‌تواند به شما کمک کند تا سرنخ‌های واجد شرایط بیشتری کسب کنید و به طور بالقوه بازگشت سرمایه را افزایش دهید. هنگامی که به دنبال به دست آوردن داده های هدف هستید، باید روی این نکات کلیدی تحقیق تمرکز کنید:

  1. جستجو – کلمات کلیدی و عبارات جستجویی که تحقیقات مشتریان شما انجام می شود، چیزهای زیادی در مورد مشتریان شما می گوید. ردیابی جستجوهای مشتریانتان به شما کمک می کند اطلاعاتی را که باید برای آنها پخش شود محدود کنید. بازاریابان باید پرس و جوهای اطلاعاتی، ناوبری و جستجوی داخلی سایت را در نظر بگیرند.
  2. مرورگر – دانستن اینکه کاربر چه محتوای خاصی را مشاهده کرده است، با ردیابی کوکی‌ها و تاریخچه مرور، به بازاریابان درک مخاطبان خود را می‌دهد. ارائه بینش در مورد زبان کاربر و رفتارهای تحقیقاتی آنها، به بازاریابان B2B کمک می کند تا پیام ها را برای مخاطبان مورد نظر خود شخصی کنند.
  3. اقدام – نحوه تعامل کاربران با برند شما از طریق کانال‌های مختلف به بازاریابان این فرصت را می‌دهد که ببینند تجربیات کاربر آنها را ترغیب می‌کند که به سمت شرکت شما بروند یا از شرکت شما خرید کنند. با تجارب مناسب، می‌توانید سرنخ‌هایی ایجاد کنید که حتی قبل از اینکه برای خرید به وب‌سایت شما بیایند، واجد شرایط بالاتری هستند.
  4. فیرموگرافیک – همانطور که تلاش های بازاریابی شما سعی می کند افراد را تقسیم بندی کند، تیم بازاریابی شما نیز باید بر تقسیم بندی سازمان هایی که با شما در تعامل هستند تمرکز کند. با تطبیق اطلاعات هدف یک فرد با یک حساب سازمانی، می‌توانید درک بهتری در مورد آنچه سازمان‌ها به دنبال آن هستند و به چه چیزی علاقه‌مند هستند ایجاد کنید.

به همان اندازه که داده‌های هدف مفید هستند، توجه به این نکته نیز مهم است که داده‌های جمع‌آوری‌شده باید قبل از استفاده در بازاریابی تأیید شوند. پارامترهایی مانند زمان و داده های ناقص باید در نظر گرفته شوند. این خطاها می تواند برای شرکت ها پرهزینه باشد زیرا 70 درصد از داده های CRM ظرف یک سال منسوخ می شود.

با این حال، هنگامی که در استاندارد و با اطلاعات تایید شده از قبل ساخته شود، بازاریابان می توانند از انبوهی از بازده داده های هدف اطلاعات بهره مند شوند. به طور قابل توجهی به سفر کلی خریداران کمک می کند. داده های هدف کافی می تواند این سه مورد را بهبود بخشد:

  1. کارآمدی در کمک به بازاریابان خود برای کشف و پیشنهاد راه حل های مورد نیاز کاربران شما.
  2. بهبود کیفیت سرنخ ها در خط لوله، با پیگیری فعالیت های مختلف برای مشاهده قصد خرید واقعی و رفتار مشتری بالقوه.
  3. افزایش نرخ برد مشتری از طریق تعامل با کاربران فعال و تبدیل آنها به مشتری.

اما با همه پیشرفت‌های بزرگ، چالش‌هایی در استفاده از فناوری‌ها و استراتژی‌های داده‌های هدف وجود دارد. درک روابط بین خریداران بالقوه و ترجیحات آنها می تواند به بازاریابان و فروشندگان کمک کند تا به راحتی مانور دهند.

درک خریداران شما

درک تعاملات مشتری در تمام نقاط تماس چالش شماره یک برای بازاریابان است. شرکت هایی که بازاریابی مبتنی بر داده را اتخاذ می کنند، به احتمال زیاد نسبت به رقبا برتری دارند و سودآوری را افزایش می دهند. علاوه بر این، این شرکت ها شش برابر بیشتر از سال به سال سودآور هستند.

رقابت زیاد است و مشتریان می دانند که گزینه هایی دارند. شرکت‌های B2B باید شهودی داشته باشند و نیازهای مشتریان خود را بدون اینکه به آنها گفته شود تشخیص دهند. داده های قصد، بر اساس رفتار آنلاین، به ارائه دهندگان خدمات از قصد خریداران اطلاع می دهد. آگاهی از اقدامات بالقوه خود و تجزیه و تحلیل صحیح اطلاعات به شما امکان می دهد علایق و ترجیحاتی را پیش بینی کنید که شما را از رقبا متمایز می کند.

داشتن یک راه حل بازاریابی و فروش که بینش شرکت شما را از داده های دقیق قصد خریدار برای شناسایی رفتارها و الگوهای حیاتی برای استراتژی های تبدیل بهتر می دهد، مهم است. با استفاده از ابزارهایی که اطلاعات حیاتی در مورد مشتریان احتمالی، نقاط تماس و اقدامات کلیدی شما ارائه می‌دهند، نرخ تبدیل بالاتری ایجاد می‌کند. به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را بهتر بشناسید و قیف فروش و بازاریابی خود را برای سود بهتر و پایدار تسریع کنید.

مدیریت و مدل سازی داده های هدف

استفاده از داده های هدف دارای طیف گسترده‌ای از مزیت‌ها است، جدای از اینکه می‌توانید خریداران را با دقت بیشتری هدف قرار دهید، داده‌های قصد به شما امکان می‌دهند اطلاعات باکیفیتی برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی موفق در اطراف داشته باشید. داده‌های هدف نه تنها برای تیم‌های فروش و بازاریابی مفید است، بلکه می‌تواند نظم بیشتر و مدیریت داده‌های پشتیبان بهتری را با همسو کردن داده‌های شما حول اهداف و اهداف کلی شرکت به ارمغان بیاورد.

دادن قدرت داده های هدف به بازاریابان، مزیت رقابتی بزرگی را برای شرکت شما فراهم می کند. مجموعه های داده های با کیفیت را به حداکثر برسانید تا تجزیه و تحلیل خود را به سمت درک بهتر و دقیق تر از جمعیت شناسی مشتری، تجزیه و تحلیل جغرافیایی و روندهای بازار بسازید.

در صورت استفاده صحیح، داده‌های هدف می‌توانند به شناسایی خریداران بالقوه قبل از رقبای شما کمک کنند و شما را در مورد بهترین راه‌ها برای اولویت‌بندی سرنخ‌های واجد شرایط راهنمایی کنند. بازاریابی فقط در مورد جذب مشتری نیست، داده های هدف می تواند به کسب و کار شما یک مزیت رقابتی در حفظ مشتری بدهد و به شما امکان می دهد اولویت های در حال تحول بالقوه را مطالعه کنید.

Intent Data بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد

این احتمالاً مزیتی است که تیم های بازاریابی و فروش شما بیشتر منتظر آن هستند. این امر توسط تحقیقات اثبات شده و پشتیبانی شده است؛ شرکت هایی که می دانند چگونه بازاریابی مبتنی بر داده را به طور موثر پیاده سازی کنند، شش برابر بیشتر احتمال دارد که از نظر سود دارای مزیت رقابتی باشند.

همسویی فروش و بازاریابی

برای داشتن یک رویکرد یکپارچه برای تولید سرنخ، فروش و بازاریابی دو واحد مهمی هستند که باید بدانند چگونه با هم کار کنند. تیم‌های بازاریابی باید بتوانند مشتریان بالقوه را به درستی شناسایی کنند و بالقوه‌های بالقوه را برای افزایش فروش و در نهایت بسته شدن به تیم فروش ارسال کنند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بازاریابان همیشه به دنبال راه هایی برای پیشرفت هستند، دانستن هدف خریداران برای هر بازاریاب که نرخ موفقیت بالاتری کسب می کند، ضروری است. دانستن رفتارها و محرک‌های احتمالی به بازاریابان کمک می‌کند تا پایه و اساس شرکت‌ها را درک کنند و چه چیزی باعث می‌شود آنها خرید کنند و چه زمانی. با این دانش، بازاریابان می توانند یک پروفایل خاص را هدف قرار دهند و بر اساس تقاضا برای آنها تبلیغات شخصی ایجاد کنند تا احتمال تصمیم خرید را افزایش دهند.

با جمع آوری داده های متعدد، ایجاد یک خط پایه و یادگیری رفتارهای مشتریان بالقوه آسان خواهد بود و به بازاریابان کمک می کند تا سیگنال های “آماده برای خرید” را جستجو کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

58 − = 55

دکمه بازگشت به بالا
بستن