اخبار

اضافه شدن قابلیت برنامه ریزی پست لینکدین 

برخی از کاربران اکنون می‌توانند به ابزار برنامه‌ریزی پست بومی لینکدین دسترسی پیدا کنند، ابزاری که در چند ماه گذشته در حال آزمایش داخلی بوده است. برنامه ریزی پست لینکدین ابزار دیگری را به فرآیند مدیریت لینکدین شما اضافه می‌کند که می‌تواند کمک بزرگی در به حداکثر رساندن حضور شما در پلتفرم باشد. با توجه به کاربران بیشتری که به دنبال جایگزین‌های بالقوه هستند، فقط در صورتی که توییتر به خودی خود بیفتد، ممکن است توجه بیشتری داشته باشد.

این روند بسیار ساده است؛ برای دسترسی به گزینه های زمان بندی، روی نماد ساعت ضربه می‌زنید، سپس تاریخ و زمانی را برای زمانی که می‌خواهید پست شما در برنامه منتشر شود (تا 90 روز قبل) وارد کنید.

اضافه شدن قابلیت برنامه ریزی پست لینکدین 
اضافه شدن قابلیت برنامه ریزی پست لینکدین

سپس روی Next و Schedule ضربه بزنید و تمام، پست تماماً آماده ارسال است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با قابلیت برنامه ریزی پست لینکدین همچنین می‌توانید پست های زمان بندی شده خود را در برنامه مشاهده و مدیریت کنید و راهی ساده برای حفظ حضور لینکدین خود در حال حرکت فراهم می کند.

شما همچنین می‌توانید پست‌های لینکدین را در اکثر برنامه‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث زمان‌بندی کنید. اما گزینه‌های زمان‌بندی بومی کمی قابل اعتمادتر هستند، به‌ویژه در رابطه با نحوه نمایش پست‌های شما به محض پخش مستقیم.

اکثر ابزارهای زمان‌بندی اکنون شامل عناصر پیش‌نمایش برای کمک به این جبهه هستند، اما ابزارهای یکپارچه راهنمایی قطعی‌تری ارائه می‌کنند، در حالی که انواع پست‌ها و ابزارهای بیشتری را تسهیل می‌کنند.

قابلیت برنامه ریزی پست لینکدین هنوز برای همه در دسترس نیست، اما پشتیبانی از همه پلتفرم ها به زودی ارائه می‌شود. لینکدین همچنین می‌گوید که برنامه‌ریزی پست را برای گروه‌ها، صفحات شرکت و دیگر انواع محتوا در آینده نزدیک اضافه خواهد کرد.

این می‌تواند یک افزونه مفید باشد و به شما کمک کند استراتژی لینکدین خود را به روشی یکپارچه تر و سازگارتر با موبایل ترسیم کنید.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + = 19

دکمه بازگشت به بالا
بستن