بازاریابی

بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین چه موقعی است؟

ایجاد محتوای با کیفیت برای رشد برند شما در لینکدین ضروری است. اما اگر در زمان نامناسب مدام محتوای عالی پست کنید و هیچ‌کس آن را نبیند چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت؟ بنابراین باید بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین را برای موفقیت تلاش‌های تبلیغات خود بدانید.

درک بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین تضمین می‌کند که محتوای شما دسترسی بهینه را داشته باشد و می‌تواند به پایگاه کاربر عظیم این پلتفرم با بیش از 310 میلیون کاربر فعال ماهانه دسترسی پیدا کند. به همین دلیل است که ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین را تشخیص دهید.

آیا بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین وجود دارد؟

به نظر می‌رسد که بازاریابان لینکدین نمی‌توانند در مورد زمان استاندارد برای ارسال پست در لینکدین توافق کنند. توجه داشته باشید که این زمان یک توافق قطعی و همگانی مشخص نیست زیرا زمان بندی ایده آل پست به عوامل مختلفی مانند نوع صنعت و مخاطب بستگی دارد. بنابراین، بخش بعدی را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین بررسی کنید و زمان‌های مختلف را آزمایش کنید تا بدانید چگونه بر تعامل شما تأثیر می‌گذارد.

چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین برای کسب و کار خود را پیدا کنید؟

در ادامه 5 عاملی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین در نظر بگیرید، آورده شده است.

به پست های با عملکرد برتر گذشته نگاه کنید

شما در حال حاضر یک رویکرد مبتنی بر داده را برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی بهینه برای LinkedIn در نظر گرفته اید و وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین می‌رسد، باید همین رویکرد را دنبال کنید.

بنابراین، نگاهی به ابزارها و گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی خود بیندازید و فهرستی از پست‌های با عملکرد برتر را بر اساس عوامل زیر تهیه کنید:

  • آگاهی: پست هایی که بازدید زیادی به دست آوردند
  • تعامل: پست‌هایی که لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های زیادی داشتند
  • ترافیک: پست هایی که بیشترین ترافیک را به وب سایت شما ارسال می‌کنند

هنگامی که این لیست را بررسی کردید، ببینید چه زمانی از روز یا هفته آن پست‌ها را ارسال کرده اید و اینکه آیا زمان خاصی مشخص است یا خیر.

مناطق زمانی مخاطبان خود را در نظر بگیرید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه محتوای رسانه‌های اجتماعی شما به مخاطب مورد نظر می‌رسد این است که عادت‌های پست خود را با منطقه زمانی آن‌ها تطبیق دهید. به عنوان مثال، اگر در ایالات متحده هستید و محصول شما به طور خاص برای مدیران در انگلستان است، ارسال پست در ساعت 8 بعد از ظهر منطقی نخواهد بود زیرا زمان خواب در بریتانیا گذشته است.

اما اگر یک برند جهانی هستید یا اگر منطقه هدف شما به چندین منطقه زمانی تقسیم شده است، برای یافتن بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین چه کاری باید انجام دهید؟

  • نمودارهای تعامل جهانی را بررسی کنید و تاریخ ها و زمان های تقریبی را بیابید که برای مخاطبان شما مفید باشد.
  • برنامه پست خود را آزمایش کنید تا ببینید کدام منطقه زمانی بهترین نتایج را به شما می‌دهد.
  • به گروه های مختلف لینکدین بپیوندید و محتوای خود را در زمان های مختلف در گروه های مختلف ارسال کنید تا تمام مناطق زمانی را پوشش دهید.

دو روش آخری که در بالا ذکر شد زمان‌بر هستند، اما تضمین می‌کنند که حداکثر تعامل را به دست آورید، بنابراین آنها را نادیده نگیرید.

رفتار مخاطب را با توجه به صنعت مطالعه کنید

با تحقیق در مورد اینکه چگونه حضور در یک صنعت خاص بر رفتار مخاطب هدف شما تأثیر می‌گذارد، می‌توانید بفهمید که چه زمانی پست های شما بیشترین تعامل را به دست می آورند.

  • شرکت‌های نرم‌افزاری و رسانه‌ای: پرسنل این حوزه‌ها مانند هر روز صبح در لینکدین مرور می‌کنند. بنابراین، اگر در روزهای هفته در صبح یا بعد از ساعات کاری پست بگذارید، احتمال موفقیت شما بیشتر است.
  • مراقبت های بهداشتی و آموزش عالی: از آنجایی که متخصصان در این زمینه فقط می‌توانند در ساعات اواسط صبح و ناهار با تلفن همراه خود باشند، بهترین زمان برای ارسال پست حدود ساعت 10 صبح یا 2 بعد از ظهر خواهد بود.
  • کسب‌وکارهای B2B و B2C: بهترین زمان برای جلب نظر این حرفه‌ای‌ها زمانی است که در اسکرول صبحگاهی خود هستند، در طول رفت و آمدشان یا بعد از ساعات کاری. بنابراین، می‌توانید پست‌های خود را حدود ۶ تا ۷ صبح، ۸ تا ۹ صبح، یا بعد از ۸ شب برنامه‌ریزی کنید.

زمان بندی پست های مختلف را تست کنید

همه نکاتی که در بالا ارائه داده‌ایم، زمان‌بندی پست را بر اساس داده‌های انبوه نشان می‌دهند. تنها نکته ای که در این رویکرد وجود دارد این است که داده های انبوه دارای بینش منحصر به فرد برای مخاطبان یا شرکت شما نیستند. آنها می‌توانند یک نقطه شروع عالی باشند، به خصوص اگر با یک حساب رسانه اجتماعی کاملاً جدید شروع کنید. اما آنها نباید به عنوان طرحی برای موفقیت در نظر گرفته شوند.

به همین دلیل است که باید برنامه‌های مختلف ارسال را تنظیم کنید تا بفهمید کدام زمان برای شما بهتر است. همچنین می‌توانید یک تست A/B انجام دهید و محتوای مشابهی را در زمان‌های مختلف در لینکدین ارسال کنید تا ببینید آیا می‌توانید زمان‌بندی مناسبی را که بالاترین نرخ تعامل را به شما می‌دهد، ارائه دهید.

با استفاده از اطلاعات عمومی لینکدین، چهار بازه زمانی را انتخاب کنید:

  • صبح زود، قبل از رفت و آمد را هدف بگیرید.
  • درست قبل یا حوالی وقت ناهار سراغ دیگری بروید.
  • یک سوم را انتخاب کنید که در اواخر روز یا عصر رفت و آمد است.
  • بعد از ساعت کاری یکی را امتحان کنید.

هنگامی که بازه های زمانی را انتخاب کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1.  زمان خود را برای هر روز ایجاد کنید، سپس شروع به انتشار محتوا کنید. نیازی نیست هر روز چیزی را برای هر شکاف منتشر کنید. اما سعی کنید یک بار در هفته منتشر کنید تا مقداری داده برای کار با آنها داشته باشید.
  2. هفته بعد در همان روز، یک اسلات متفاوت انتخاب کنید.
  3. این کار را یک ماه ادامه دهید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

هنگامی که داده های یک ماهه را در اختیار دارید، زمان آن است که پست های خود را تجزیه و تحلیل کنید.

تغییرات رفتاری مخاطب را زیر نظر داشته باشید

رسانه های اجتماعی با گذشت زمان به تکامل خود ادامه می‌دهند و لینکدین با تغییرات در رفتار کاربران غریبه نیست. به عنوان مثال، از زمان شیوع بیماری همه گیر، کاربران شروع به صرف زمان بیشتری در رسانه های اجتماعی به دلیل فرصت های کار از خانه کرده اند. بنابراین، استراتژی شما ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد تا این تغییرات را منعکس کند.

و برای شناسایی این تغییرات، به تجزیه و تحلیل لینکدین خود نگاه کنید یا داده ها را از ابزارهای بینش رسانه های اجتماعی خود استخراج کنید تا پست هایی را بررسی کنید که برای شناسایی داده هایی که می توانید از آنها استفاده کنید، عملکرد خوبی داشتند.

چند بار باید در لینکدین پست ارسال کنید؟

کاربران بیشترین تعامل را در پست های خود زمانی دارند که تعداد پست ها بین 2 تا 5 بار در هفته باشد. همچنین، دو پست اول بالاترین نرخ تعامل را دارند، بنابراین بهتر است که بیش از 5 بار در هفته پست ارسال نکنید.

همچنین، حدود 24 ساعت طول می‌کشد تا یک پست در لینکدین وایرال شود، بنابراین، یک روز فاصله بین پست‌ها به شما فضای کافی را می‌دهد تا پست را تغییر دهید و اجازه می‌دهید تا به پتانسیل کامل خود برسد، بدون اینکه درگیر شدن با پست دیگری را به خطر بیندازید.

اما وقتی نوبت به کمیت در مقابل کیفیت می‌رسد، کیفیت هر روز بر کمیت پیروز می‌شود. بنابراین، شما باید استراتژیک باشید و فقط محتوایی را ارسال کنید که به مخاطبان شما ارزش می‌افزاید. اگر به تولید محتوا فقط برای رسیدن به هدف ادامه دهید، به معیارهای تعامل خود آسیب می‌رسانید و الگوریتم لینکدین محتوای شما را به افراد کمتری نشان می‌دهد زیرا فقط محتوای خوب را در اولویت قرار می‌دهد.

بنابراین، اگر می‌خواهید حداقل 5 محتوا در هفته منتشر کنید بدون اینکه به میزان مشارکت خود ضربه بزنید، راه‌های مختلفی را که می‌توانید کسب و کار خود را در لینکدین تبلیغ کنید، اهداف تجاری مشخصی تعیین کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی برای لینکدین ایجاد کنید، بررسی کنید.

نحوه برنامه ریزی  بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از دریافت بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین، استفاده از ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی است. آنها پست‌ها را به موقع منتشر می‌کنند، آمار محتوایی را که قبلاً ارسال کرده‌اید دنبال می‌کنند و بهترین زمان‌های ارسال را بر اساس عملکرد محتوای گذشته شما پیشنهاد می‌کنند. ابزارهای مختلفی برای یافتن  بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین مانند SproutSocial، Buffer و HootSuite وجود دارد.

سخن پایانی

وقتی صحبت از پلتفرم رسانه اجتماعی می‌شود، زمان بندی ارسال پست مهم است و لینکدین نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر راهنماهای رسانه‌های اجتماعی آنلاین زمان‌بندی پست‌های عمومی را بر اساس داده‌های کلی پیشنهاد می‌کنند و اگرچه این یک نقطه شروع عالی است، شما نباید آنها را به عنوان مطلق در نظر بگیرید. به همین دلیل است که ما عوامل مختلفی را که باید برای تعیین بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین در نظر بگیرید را در این مقاله مرور کردیم.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 68 = 77

دکمه بازگشت به بالا
بستن