تبلیغات

6 نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی که نتایج قابل قبولی را به ارمغان می‌آورند

همه ما اتفاق نظر داریم که یک استراتژی رسانه اجتماعی ارگانیک، عالی است. اما همچنین به نیروی انسانی و زمان زیادی نیاز است تا محتوای شما در مقابل دیدگان درست قرار گیرد. سرمایه گذاری در انواع مختلف تبلیغات رسانه های اجتماعی نتایج سریعتری را تضمین می‌کند.

با این حال، همانطور که حوزه بازاریابی دیجیتال رشد می‌کند، انتخاب بهترین تبلیغات رسانه های اجتماعی پولی برای کسب و کار شما می‌تواند گیج کننده باشد. در این مقاله 6 نوع مختلف از تبلیغات رسانه های اجتماعی را معرفی خواهیم کرد که باید برای ایجاد آگاهی از برند، سرمایه گذاری روی آنها را در نظر بگیرید.

انواع تبلیغات رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما

در اینجا 6 نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد که می‌توانید برای کمپین تبلیغاتی بعدی خود انتخاب کنید.

تبلیغات تصویری

این مدل تبلیغات رسانه های اجتماعی شاید رایج ترین انواع تبلیغات باشند. تقریباً هر پلتفرم رسانه اجتماعی از تبلیغات تصویری پشتیبانی می‌کند. آنها را در فیدهای خبری، نوارهای فرعی و بنرها خواهید یافت. آنها در فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و پینترست قدرتمند هستند، جایی که تصاویر شکل رایج محتوا هستند.

تبلیغات تصویری فوراً توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، که آنها را برای ایجاد آگاهی در مورد برند یا محصول شما عالی می‌کند. می‌توانید لینکی را به یک صفحه خاص در وب‌سایت خود در آگهی اضافه کنید.

برای استفاده بیشتر از این نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی:

  • از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
  • متن روی تصویر را به حداقل برسانید
  • سعی کنید سبک محتوای موجود در پست‌های خود را مطابقت دهید، زیرا به مخاطب کمک می‌کند تبلیغ را سریع‌تر با تجارت شما مرتبط کند.

تبلیغات ویدیویی

ویدئو یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. مطالعه ای توسط Wyzowl نشان می‌دهد که 86٪ از کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند. 86 درصد از کسب و کارها از محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند. در اینجا نمونه ای از تبلیغات ویدیویی درون فید در فیسبوک آورده شده است.

تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی

همین مطالعه نشان می‌دهد که مردم به طور متوسط ​​هر هفته 19 ساعت محتوای ویدیویی تماشا می‌کنند. این باعث می‌شود تبلیغات ویدیویی یکی از موثرترین انواع تبلیغات رسانه های اجتماعی باشد.

هر پلتفرم بزرگ رسانه اجتماعی از تبلیغات ویدیویی پشتیبانی می‌کند. آنها از نظر بصری مجذوب کننده هستند. جدای از این، با تاکتیک‌های صحیح سئو، تبلیغات ویدیویی شما نیز می‌تواند در نتایج موتورهای جستجو رتبه‌بندی شود و منجر به تعامل و بازدید بیشتر شود.

برای تبلیغات تصویری، مهم است که ابعاد ویدیو هایی را که منتشر می‌کنید درست تعیین کنید. این تجربه تماشای دلپذیرتری را برای مخاطبان شما فراهم می‌کند که کل بازدیدها، دسترسی و تعامل را به حداکثر می‌رساند. همچنین مطمئن شوید که ویدیوی شما دارای یک پیام قدرتمند است. ویدیوهای کوتاه، ترجیحا کمتر از یک دقیقه، عملکرد بهتری دارند. با این حال، نترسید که برای انتقال یک پیام قانع کننده کمی طولانی تر کنید.

بهتر است این موضوع را به یک مدیر رسانه‌های اجتماعی که متخصص ارتباطات استراتژیک است بسپارید، زیرا می‌داند که یک ویدیوی خاص چقدر باید طولانی باشد تا به اندازه کافی جذاب شود.

تبلیغات Carousel

تبلیغات رسانه های اجتماعی Carousel به شما امکان می‌دهد چندین ویدیو و یا تصویر بازاریابی را در یک تبلیغ نشان دهید. هر ویدیو یا تصویر می‌تواند یک عنوان، توضیحات، پیوند و CTA داشته باشد. این نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت را در فیس بوک و اینستاگرام دارند.

می‌توانید از تبلیغات Carousel برای تبلیغ املاک، نشان دادن ویژگی های مختلف یک محصول، گفتن داستان برند، نمایش نماهای پشت صحنه یا هر محصول یا تبلیغ دیگری که مناسب است استفاده کنید. در اینجا نمونه ای از آگهی Carousel آورده ایم که خدمات مختلفی را که یک مدرسه ارائه می‌دهد نشان می‌دهد.

تبلیغات Carousel
تبلیغات Carousel

تبلیغات با استوری

تبلیغات استوری در اینستاگرام، اسنپ چت و فیس بوک پشتیبانی می‌شوند. تبلیغات استوری به شما امکان می‌دهند محصولات یا خدمات خود را در بین استوری های کاربران تبلیغ کنید. مدت زمان کوتاه Stories این نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی را برای تبلیغات حساس به زمان ایده آل می‌کند. استوری ها از آنجایی که در بالای فیدهای کاربران قرار دارند، دید بالاتری دارند، که آنها را برای ایجاد آگاهی عالی می‌کند.

تبلیغ استوری اینستاگرام و فیسبوک می‌تواند به صورت زیر باشد:

  • ویدیویی که به مدت 15 ثانیه پخش می‌شود
  • عکسی که 5 ثانیه پخش می‌شود
  • چرخ فلکی که محتوای جداگانه‌ای مانند تصویر و ویدیو را در یک آگهی پخش می‌کند

تبلیغات با پیام

در حالی که بیشتر انواع تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در فید خبری یا استوری‌های کاربر ظاهر می‌شوند، تبلیغات مسنجر فیس‌بوک و InMail حمایت‌شده لینکدین به‌عنوان یک پیام ظاهر می‌شوند. تبلیغات مسنجر فیس بوک در تب چت های کاربر در بین مکالمات آنها ظاهر می‌شود.

تبلیغات با پیام
تبلیغات با پیام

کاربران علاقه مند می‌توانند روی تبلیغ ضربه بزنند و یک مکالمه خودکار با برند شما انجام دهند. یا پیام می‌تواند آنها را به صفحات محصول یا خدمات شما هدایت کند.

تبلیغات مجموعه ای

تبلیغات مجموعه یکی از بهترین انواع تبلیغات رسانه های اجتماعی است. این تبلیغات شامل یک عکس یا ویدیو روی جلد و به دنبال آن تصاویر محصول کوچکتر است که جزئیات قیمت و ویژگی های محصولات یا خدمات شما را نشان می‌دهد.

این شکلی از ویترین فروشگاهی است که به مخاطبان هدف شما اجازه می‌دهد محصولات شما را بدون ترک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خریداری کنند. این تبلیغات علاقه کاربران را به برند شما پرورش می‌دهد.

این نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی در اینستاگرام، فیس بوک و اسنپ چت بسیار موثر هستند. می‌توانید هر تصویر را به یک URL جداگانه پیوند دهید. اطمینان حاصل کنید که آگهی مجموعه شما یک تجربه بصری همه جانبه و غنی ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

برای اینکه بدانید کدام نوع تبلیغات برای کسب و کار شما مناسب‌تر است باید انواع مختلف تبلیغات رسانه های اجتماعی را امتحان کنید. البته هر 6 نوع تبلیغات رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب نیستند. در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و آنهایی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید مناسب هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 30

دکمه بازگشت به بالا
بستن