تبلیغات

5 دلیل مهم برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی

بر کسی پوشیده نیست که  تبلیغ در رسانه های اجتماعی می تواند برای مشاغل مختلف مفید باشد. تبلیغات در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مهم است، زیرا ارزش واقعی بیشتری فراتر از آن چیزی است که امروزه می‌توانیم به صورت ارگانیک دریافت کنیم. از گسترش دسترسی و دیده شدن شما تا رسیدن به نتایج نهایی، این مقاله پنج دلیل را پوشش می‌دهد که چرا برندها برای رسیدن به اهداف خود در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند و کسب و کار خود را مقیاس‌بندی می‌کنند.

  1. به مشتریان جدید دست پیدا کنید
  2. هزینه ورودی پایین
  3. بینش مخاطب را به دست آورید
  4. طیف گسترده ای از فرمت ها
  5. بیشتر از اهداف خود را به انجام برسانید

5 مزیت  تبلیغ در رسانه های اجتماعی

چه در  تبلیغ در رسانه های اجتماعی تازه کار باشید و سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرید، یا در حال اجرای تبلیغات در جای دیگری مانند Google هستید، مزایای زیر ممکن است شما را تشویق کند تلاش‌های خود را متنوع کنید و رسانه‌های اجتماعی بیشتری را در ترکیب خود بگنجانید.

1. دستیابی به مشتریان جدید

چه در نظر دارید در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر، پینترست، لینکدین، تیک تاک یا اسنپ چت تبلیغات کنید ، تبلیغات رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که با افراد جدیدی که ممکن است از محصول یا خدمات شما بهره مند شوند ارتباط برقرار کنید .

برخلاف تبلیغات موتورهای جستجو مبتنی بر هدف و عمدتاً کلیدواژه محور ، تبلیغات رسانه های اجتماعی کاربران را بر اساس علایق، رفتارها و سایر داده های جمعیت شناختی هدف قرار می دهند . این به ما این مزیت را می دهد که مارک های خود را بر اساس هدف گذاری و نحوه مطابقت پیشنهادات ما با آن علایق و رفتارها به کاربران جدید معرفی کنیم. مردم ممکن است در مورد برند شما یا اینکه محصولات یا خدمات شما حتی وجود دارند ندانند و با دیدن تبلیغ جستجوگر شما ممکن است متوجه شوند که می تواند به نحوی برای زندگی آنها مفید باشد یا اینکه آنها به سادگی آنچه را که شما می فروشید می خواهند.

2. هزینه ورودی پایین

در مقایسه با تبلیغات سنتی، هزینه به طور قابل توجهی کمتر است و اگر فقط بودجه کمی داشته باشید، باز هم می توانید وارد حراج شوید و موفقیت کسب کنید. البته، هرچه بیشتر برای تبلیغات هزینه کنید، سریعتر می توانید یاد بگیرید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، عملکرد را بهینه کنید، متغیرهای بیشتری را آزمایش کنید و به اهداف بیشتری مانند ترافیک وب سایت، ثبت نام و فروش برسید.

3. بینش مخاطب را به دست آورید

با گزینه‌های هدف‌یابی بیشتر در دسترس ما به‌عنوان تبلیغ در رسانه های اجتماعی می‌توانیم آزمایش بیشتری برای مخاطب انجام دهیم و سپس از ابزارهای داخلی بستر اجتماعی برای درک تفکیک مخاطبان و نحوه ارتباط آنها با عملکرد استفاده کنیم. به عنوان مثال، گزارش خرابی فیس بوک می تواند جزئیات مربوط به محدوده سنی، جنسیت، کشور، منطقه، دستگاه های مورد استفاده و موارد دیگر را به اشتراک بگذارد. جفت کردن این تفکیک‌ها با مخاطبان مختلف و معیارهای عملکرد مربوطه می‌تواند به شما کمک کند بهتر درک کنید که کدام بخش از مخاطبان با تبلیغات شما طنین‌انداز می‌شوند و می‌توانید این آموخته‌ها را برای به‌روزرسانی هدف‌گذاری مجموعه تبلیغاتی خود به کار ببرید و از آن برای بهینه‌سازی کمپین‌های خود استفاده کنید.

راه دیگر برای درک بهتر مخاطبان و ترجیحات آنها، اجرای تبلیغات استوری اینستاگرام با استیکرهای نظرسنجی است. با این موارد، می‌توانید درک بهتری از اولویت‌های محصول یا خدمات به دست آورید، آنها می‌توانند به شما در جمع‌آوری بینش برای توسعه محصول و کمپین‌های آینده کمک کنند.

4. طیف گسترده ای از فرمت های تبلیغ در رسانه های اجتماعی

در حالی که هر پلتفرم اجتماعی دارای مشخصات، مکان‌ها و قالب‌های تبلیغاتی خاص خود است، برخی از مخرج‌های مشترک در بین پلتفرم‌ها وجود دارد. زیبایی  تبلیغ در رسانه های اجتماعی این است که آزادی خلاقانه و تاکتیک‌ها و گزینه‌های بی‌پایانی وجود دارد تا برند شما را در نوری که می‌خواهید به نمایش بگذارید. از تصاویر ثابت گرفته تا محتوای ویدئویی زودگذر و طولانی ، از فرمت‌های مستطیلی افقی و عمودی تا مربع، از هر ذره فضای قرار دادن تبلیغات برای افزایش فضای تبلیغاتی خود بر روی صفحه استفاده کنید تا کاربر روی شما تمرکز کند و حواس‌پرتی‌های بیرون را محدود کند.

5. اهداف بیشتری را به انجام برسانید

در نهایت، چه به دنبال راه‌هایی برای افزایش تعامل، افزایش ترافیک وب‌سایت، استفاده از اپلیکیشن یا فروش تجارت الکترونیکی باشید، می‌توانید این موارد و موارد دیگر را از طریق تبلیغات رسانه‌های اجتماعی انجام دهید. رسانه های اجتماعی به کسب و کار شما به صورت آنلاین به مراتب بیشتر از پست های ارگانیک به تنهایی دیده می شوند.

بسته به اینکه مخاطب هدف شما در کجای قیف قرار دارد، می‌توانید نوع کمپین مناسب را که با هدف شما در آن مرحله مرتبط است انتخاب کنید و به کاربران خود از طریق قیف و در جهت تبدیل کمک کنید. با کمپین‌های هدف تبدیل، می‌توانید تعیین کنید که تبدیل چیست و سپس به پلتفرم بگویید می‌خواهید یک مجموعه تبلیغاتی معین برای کدام رویداد بهینه شود.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

91 − 86 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن