سئو

چگونه بدون فالو کردن در اینستاگرام افزایش فالوور داشته باشیم؟

آیا نمی دانید چگونه بدون فالو کردن افراد تصادفی در اینستاگرام، افزایش فالوور داشته باشید؟ امروزه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای بر زندگی افراد تأثیر گذاشته‌اند. به همین دلیل است که کاربران برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر هر کاری که در حد توانشان باشد انجام می دهند. علاوه بر این، برای حساب‌های حرفه‌ای (تجاری)، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی ابزارهای بازاریابی قدرتمندی هستند، بنابراین هر چه تعداد دنبال‌کنندگان بیشتری داشته باشند، سود بیشتری از طریق این پلتفرم‌های بازاریابی به دست می‌آورند. حال سوال اینجاست که چگونه بدون فالو کردن در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم.

آیا بهتر است فالوورهای بیشتری نسبت به افرادی که دنبال می کنید داشته باشید؟

بیایید با بیان این نکته شروع کنیم که همه چیز به اهداف شما برای فعالیت اینستاگرام شما بستگی دارد. اکانت های شخصی معمولی حساب های بیشتری را دنبال می کنند. دلیل اصلی این است که آنها حساب‌هایی را دنبال می‌کنند که در آن علاقه‌مند هستند به خاطر سرگرمی و اطلاعاتی که از طریق این حساب‌ها به دست می‌آورند. همچنین، آنها مشاغل یا صفحات تجارت الکترونیک را برای رفع نیازهای خود دنبال می کنند.

از سوی دیگر، داشتن فالوورهای بیشتر از فالوورها چیزی معمولی برای برندها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور نیست. اکثر کاربران اینستاگرام فکر می کنند که داشتن فالوورهای بیشتر در مقایسه با فالوورهای شما باعث می شود پروفایل شما غیرحرفه ای به نظر برسد. به زبان ساده، هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد، حساب کاربری شما معتبر تر به نظر می رسد.

چگونه بدون فالو کردن در اینستاگرام فالوور بیشتر داشته باشیم؟

به دست آوردن فالوور بدون توسل به دنبال کردن دیگران می تواند یک تلاش مفید باشد. این شامل رویکردهای استراتژیک با هدف جذب کاربرانی است که واقعاً به محتوا یا برند شما علاقه مند هستند. در اینجا نحوه به دست آوردن فالوور فوری در اینستاگرام بدون فالو کردن آورده شده است:

 پروفایل و بیو خود را بهینه کنید

صادقانه بگویم، بیوگرافی و مشخصات شما همان چیزی است که در یک نگاه مهم‌ترین تاثیر را ایجاد می‌کند. اینها اولین چیزهایی هستند که بازدیدکنندگان بررسی می کنند. اگر پروفایل شما به اندازه کافی چشم نواز باشند، ممکن است این شانس را داشته باشید که بازدیدکنندگان خود را به فالوور تبدیل کنید.

محتوای خلاقانه با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

لازم به ذکر است که چسبیدن به یک نوع محتوا ایده خوبی نیست. خلاق باشید و از فرمت های محتوای مختلف در اینستاگرام استفاده کنید، از جمله ویدیوهای فید، ویدیوهای IGTV، Lives، Stories و Reels. هر قسمت از محتوا باید توسط یک مفهوم خلاقانه برای سرگرم کردن و جذب مخاطبان شما پشتیبانی شود.

علاوه بر این، کیفیت محتوا با توجه به ماهیت بصری بودن اینستاگرام، نقشی اساسی در اینستاگرام بازی می‌کند. از تمام منابع موجود، مانند دوربین ها و برنامه های ویرایش، استفاده کنید تا محتوای خود را با جلوه ها، فیلترها و جذابیت های بصری تقویت کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور موثر توجه را به خود جلب می کند.

محتوا را به طور مداوم به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری مداوم محتوا در پلتفرم یک عامل کلیدی در دستیابی به رشد فالوور ارگانیک است. این کار نه تنها به دنبال کنندگان فعلی شما کمک می کند تا صفحه شما را به خاطر بسپارند، بلکه احتمال نمایش محتوای شما در صفحه کاوش و دسترسی بیشتر را نیز افزایش می دهد.

از هشتگ های خوب تحقیق شده استفاده کنید

اگر می‌خواهید بدون فالو کردن فالوور داشته باشید، یکی از سلاح‌های بسیار قدرتمندی که به شما توصیه می‌کنیم استفاده از آن هشتگ است. یک پست با حداقل یک هشتگ اینستاگرام به طور متوسط ​​12.6٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ تعامل دارد. حال تصور کنید با افزودن هشتگ های بیشتر، میزان تعامل شما چقدر افزایش می یابد. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 30 هشتگ به پست های خود و 10 هشتگ به استوری های خود اضافه کنید.

مسابقه اجرا کنید

برگزاری مسابقات یا هدایا در اینستاگرام راه مهم دیگری برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور رایگان بدون دنبال کردن مجدد آنهاست. تنها کاری که برای میزبانی یک مسابقه هدیه اینستاگرامی باید انجام دهید، ارائه یک جایزه چشم نواز، ارائه دستورالعمل (قوانین مسابقه) و تعیین مهلت برای مسابقه هدیه خود است.

با دیگران همکاری کنید

همکاری با اینفلوئنسر ها، راهی عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام بدون فالو کردن است. بسته به اهداف و اندازه حساب خود می توانید با مگا اینفلوئنسرها مانند افراد مشهور یا میکرو اینفلوئنسرها کار کنید. فالوورهای اینفلوئنسرها اغلب به توصیه‌های آن‌ها اعتماد می‌کنند و این فرصتی ارزشمند برای به دست آوردن هزاران فالوور واقعی جدید با تبلیغ صفحه شما از طریق مشارکت اینفلوئنسرها است.

در بهترین زمان پست بگذارید

زمانی که برای انتشار پست های خود انتخاب می کنید تأثیر زیادی بر میزان تعامل شما دارد. بهترین زمان برای ارسال پست زمانی است که فالوورهای شما آنلاین و فعال هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

75 − = 68

دکمه بازگشت به بالا
بستن