بازاریابی

چگونه به صورت ارگانیک فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

با افزایش محبوبیت اینستاگرام، رقابت نیز برای موفقیت در این شبکه اجتماعی روزبه روز افزایش می یابد. در این مقاله بررسی می کنیم که چگونه با استفاده از راهبردهای ساده، فالوورهای پیج اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک افزایش دهیم.

چرا به یک استراتژی رشد ارگانیک افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام نیاز دارید؟ 

یک استراتژی رشد ارگانیک در اینستاگرام حضور موفق شما را در رسانه های اجتماعی، در دراز مدت تضمین می کند. در حالی که رشد ارگانیک فالوورهای پیج اینستاگرام چالش برانگیز است، روش ارگانیک منجر به موفقیت پایدارتر می شود.

برخلاف پرداخت هزینه برای فالوورهای جعلی یا راه اندازی تبلیغات رسانه های اجتماعی، رشد  فالوورهای پیج اینستاگرام به صورت ارگانیک به طور طبیعی اتفاق می افتد. شما فقط نیاز به زمان، صبر، فداکاری و تاکتیک های مناسب بازاریابی اینستاگرام دارید که ثابت شده است فالوورهای بیشتری جذب می کند.

مزایای رشد ارگانیک اینستاگرام

مزایای رشد ارگانیک اینستاگرام در زیر آمده است:

  • تعامل واقعی داشته باشید: فالوورهای ارگانیک اینستاگرام افرادی واقعی هستند که قادر به ایجاد تعامل واقعی از جمله لایک، اشتراک گذاری و کامنت هستند.
  • ایجاد تبدیل: برخلاف فالوورهای جعلی اینستاگرام، فالوورهای واقعی به شما کمک می کنند تا به اهداف تجاری، از فروش گرفته تا ثبت نام در یک سایت، دست پیدا کنید.

چگونه به صورت ارگانیک فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

در ادامه هفت راه ارگانیک برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام آورده شده است:

1. حساب اینستاگرام خود را برای شناسایی بهینه کنید

از نام کاربری و بیوگرافی اینستاگرام که جستجوی مناسب‌تری دارد استفاده کنید تا در پلتفرم بیشتر قابل شناسایی باشید. اگر در سایر شبکه های اجتماعی حضور دارید، از نام های مشابه در تمام پروفایل های خود استفاده کنید. در غیر این صورت، کلمات کلیدی را برای جستجو به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید.

2. از موزیک های پرطرفدار برای ایجاد تعامل بیشتر استفاده کنید 

برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام خود، پست ها و ریل های خود را با موزیک های ترند و پرطرفدار ایجاد کنید تا تعامل بیشتری ایجاد کنید.

3. به صورت مداوم پست منتشر کنید

یک برنامه زمان‌بندی خودکار انتشار ایجاد کنید تا پست‌های اینستاگرام خود را در معرض دید قرار دهید. کاربران اینستاگرام الگوهای استفاده قابل پیش بینی دارند که بر روی دید محتوا تأثیر می گذارد. در ساعات افزایش تعامل پست خود را منتشر کنید.

4. تعاملات مخاطب را به سرعت مدیریت کنید

فوراً به تعاملات مخاطبان پاسخ دهید تا برای آنها نوتیفیکیشن ارسال شود و فعالیت‌های بیشتر را تشویق کنید. این کار باعث می شود تا تعامل کاربر در قالب نظرات، لایک ها و دایرکت، افزایش یابد.

5. از هشتگ های پرطرفدار برای بهبود قابلیت جستجو استفاده کنید

برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام خود، محتوا را با هشتگ های پرطرفدار بهینه کنید تا قابلیت جستجوی آنها را افزایش دهید. هشتگ ها به کاربران کمک می کنند تا محتوای مرتبط را از اینستاگرام پیدا کنند. اگر یک هشتگ پرطرفدار باشد، به این معنی

6. محتوای مورد علاقه مخاطبان هدف خود را منتشر کنید

کاربران اینستاگرام را با انتشار مداوم محتوایی که واقعاً از آن ها لذت می برند، به فالوور تبدیل کنید. یک استراتژی خوب این است که چند ایده از رقبای برتر خود در اینستاگرام بگیرید. پروفایل آنها را جستجو کنید و به طور خاص به دنبال پست هایی با تعامل بالا باشید.

7. ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)

برای ارزیابی اینکه آیا تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام شما منجر به افزایش فالوور می‌شود، KPI را شناسایی و اندازه‌گیری کنید.

چرا فالوورهای اینستاگرام من افزایش نمی یابد؟

اگر افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام شما یک چالش شده، یا به طور مداوم محتوای با کیفیت منتشر نمی کنید، یا گزینه های دیگر محتوا را در اینستاگرام بررسی نمی کنید. فعالیت در اینستاگرام فقط به معنای پست گذاشتن نیست و گاهی باید لایو گذاشتن و استوری های تعاملی را در نظر بگیرید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 3

دکمه بازگشت به بالا
بستن