اخبار

ایلان ماسک مسیر راه اندازی Twitter 2.0 را در New Slide Deck ترسیم کرد

ایلان ماسک بینش بیشتری در مورد برنامه در حال تحول خود برای توییتر ارائه کرده است. وی اکنون پس از اخراج 65 درصد از نیروی کار خود از این شرکت، برای استخدام افراد متخصص تلاش می‌کند تا استعدادهای توسعه و مهندسی بیشتری را برای کمک به تحقق راه اندازی Twitter 2.0به دست آورد.

توییتر به سرعت در حال تکامل است، بنابراین ممکن است راه اندازی Twitter 2.0 در نهایت کاملاً متفاوت باشد. اما او به آرامی در حال شفاف سازی و تقویت عناصر خاص است.

در اینجا نگاهی به مجموعه اسلایدهایی داریم که ماسک برای ارائه طرح کلی استراتژیک فعلی خود برای این برنامه گردآوری کرده است.

 راه اندازی Twitter 2.0
ایلان ماسک مسیر راه اندازی Twitter 2.0 را در New Slide Deck ترسیم کرد

همانطور که در تصویر اول می‌بینید، ارائه ماسک نشان می‌دهد که ثبت نام های جدید حساب کاربری در بالاترین حد خود قرار دارد و نمودار به سال 2014 باز می‌گردد. قطعاً این می‌تواند به این معنی باشد که افراد بیشتری مشتاق ورود به مکالمات توییتر هستند و با کهنه شدن فیس‌بوک، و ابتلای اینستاگرام به بحران هویت، توییتر به نظر جالب‌تر می‌شود.

اما شایان ذکر است که این ثبت نام های جدید از کجا می آیند. آیا این ممکن است به این دلیل باشد که کلاهبرداران خیلی سریع حساب‌های بیشتری را ثبت‌نام کرده‌اند، زیرا برای واجد شرایط شدن برای Twitter Blue و دریافت علامت آبی، حساب‌ها باید حداقل 90 روز قبل فعال بوده باشند؟

مطمئناً این یک آمار است، اما بدون زمینه بیشتر، نتیجه گیری در مورد معنای آن دشوار است. نمودار بعدی User Active Minutes است که در بالاترین حد خود قرار دارد.

 راه اندازی Twitter 2.0
راه اندازی Twitter 2.0

جالب است که بر اساس این نمودار، تقسیم بر تعداد کاربران فعال فعلی، که ماسک نیز به اشتراک گذاشته است، میانگین کاربران توییتر اکنون 31.5 دقیقه در روز را در برنامه سپری می کنند.

 راه اندازی Twitter 2.0
راه اندازی Twitter 2.0

این تفاوت اساسی با آنچه قبلا گزارش شده است ندارد، اگرچه برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که استفاده از توییتر در زمان‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این اعداد در واقع این را تقویت می‌کنند، با کاهش زمان جلسه توییتر در نوجوانان پایین (به ظاهر) تا سال 2021، و سپس دوباره افزایش می‌یابد.

اساساً داده‌ها نشان می‌دهند که توییتر پس از مدتی از دست دادن مسیر خود، به سطح استفاده قبلی خود بازگشته است. با توجه به ظرفیت ماسک برای برانگیختن جنجال و بحث، تعجب آور نیست.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 13

دکمه بازگشت به بالا
بستن