اخبار

گوگل راهنمای فید Discover Follow را به‌روزرسانی کرد

Google راهنمای فید Discover Follow خود را به‌روزرسانی کرد تا بر مهم‌ترین عناصری که باید در فید گنجانده شود تا به درستی بهینه شود، تأکید کند.

به روز رسانی راهنمای فید Discover Follow

ویژگی فید Discover Follow گوگل محتوای مرتبط را به کاربران Chrome Android ارائه می‌کند و منبع مهمی از ترافیک را نشان می‌دهد که با علایق کاربر مطابقت دارد. ویژگی Google Discover Follow یکی از اجزای Google Discover است، راهی برای ثبت یک جریان ثابت از ترافیک جدا از Google News و Google Search.

ویژگی Discover Follow Google با این امکان کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌هایی را درباره آخرین محتوای سایتی که به آن علاقه‌مند هستند، دریافت کنند. راه شرکت در این ویژگی از طریق فید RSS یا Atom بهینه شده است.

اگر فید به درستی در یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده باشد، کاربران می‌توانند بسته به نحوه پیکربندی ناشر فیدهای RSS/Atom خود، یک وب‌سایت یا دسته خاصی از وب‌سایت را دنبال کنند.

مخاطبانی که یک وب‌سایت را دنبال می‌کنند، محتوای جدید را مشاهده می‌کنند که فید Discover Follow آنها را پر می‌کند که به نوبه خود موج‌های جدیدی از ترافیک را به وب‌سایت‌های شرکت‌کننده که به درستی بهینه‌سازی شده‌اند به ارمغان می‌آورد.

به گفته گوگل:

ویژگی Follow به افراد امکان می‌دهد یک وب‌سایت را دنبال کنند و آخرین به‌روزرسانی‌ها را از آن وب‌سایت در برگه «دنباله» در Discover در Chrome دریافت کنند.

در حال حاضر، دکمه Follow قابلیتی است که برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند به زبان انگلیسی در ایالات متحده، نیوزلند، آفریقای جنوبی، بریتانیا، کانادا و استرالیا که از Chrome Android استفاده می‌کنند، در دسترس است.

دریافت ترافیک از ویژگی فید Discover Follow فقط برای سایت‌هایی با فیدهای بهینه‌سازی شده که از دستورالعمل‌های ویژگی Discover Follow پیروی می‌کنند، اتفاق می‌افتد.

Google دستورالعمل‌های خود را برای ویژگی Discover Feed به‌روزرسانی کرد تا بر اهمیت عناصر <title> و <link> فید تاکید کند و تأکید کرد که فید حاوی این عناصر است.

در دستورالعمل جدید آمده است:

مهم ترین محتوا برای ویژگی  Discover Follow، عنصر <title> فید شما و عناصر <link> برای هر مورد است. اطمینان حاصل کنید که فید شما شامل این عناصر است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن