اخبار

کمک ابزارهای جدید گوگل به انجمن های گفتگو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی 

بر اساس خبرها ابزارهای جدید گوگل به انجمن های گفتگو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

گوگل امروز ابزارهای جدیدی را برای صاحبان وب‌سایت‌ها معرفی کرد، از جمله کسانی که سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های گفتگو را مدیریت می‌کنند و می‌خواهند محتوای خود را بهتر در نتایج جستجوی Google ارتقا دهند.

ابزارهای جدید گوگل به دنبال اولویت‌بندی مجدد محتوای وب تولید شده توسط کاربر هستند. در ماه می، گوگل برای اولین بار یک فیلتر جستجوی جدید «Perspectives» را ارائه کرد که پست‌های بحث مانند Reddit، سایت‌های پرسش و پاسخ مانند Quora و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را در نتایج جستجوی خود برجسته می‌کرد. این ویژگی که برای اولین بار در تلفن همراه وارد شد، در اوایل ماه میلادی جاری نیز همراه با سایر تغییرات جستجو برای کاربران دسکتاپ راه اندازی شد.

این شرکت توضیح می‌دهد که با ابزارهای جدید گوگل به وب‌سایت‌هایی که دیدگاه‌های کاربران را منتشر می‌کنند، این امکان را می‌دهد که به موتور جستجو سیگنال دهند که چگونه داده‌هایشان ساختار یافته است تا محتوای آنها با دقت و «تا حد امکان کامل» در نتایج جستجوی Google نمایش داده شود.

 

در همین حال، نشانه گذاری سایت های فروم به Google کمک می کند تا مکالماتی را که از هر انجمن آنلاین یا سایت بحث و گفتگو در سراسر وب می آیند، بهتر تشخیص دهد. در حالی که گوگل می‌تواند تعدادی از انجمن‌های برتر مانند Reddit را در نتایج جستجوی خود شناسایی کند، اما این نشانه‌گذاری به سایت‌های کوچک‌تر اجازه می‌دهد تا توسط الگوریتم جدید گوگل بهتر ایندکس، طبقه‌بندی و رتبه‌بندی شوند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 + = 90

دکمه بازگشت به بالا
بستن