اخبار

استوری های اینستاگرام زیر 60 ثانیه دیگر به کلیپ های جدا تقسیم نمی‌‌شوند

اینستاگرام در حال ارائه این قابلیت برای کاربران است که استوری های طولانی تر بدون وقفه آپلود کنند. اکنون، وقتی استوری کمتر از 60 ثانیه ارسال می‌کنید، دیگر به بخش‌های جدا تقسیم نمی‌شود. این شرکت اواخر سال گذشته آزمایش این تغییر را با کاربران منتخب آغاز کرد و اکنون استوری های اینستاگرام 60 ثانیه ای ممتد را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه کرده است.

یکی از سخنگویان متا در یک ایمیل به TechCrunch گفت:

ما همیشه در حال کار روی راه‌هایی برای بهبود تجربه هستیم. اکنون به‌جای اینکه ویدیو 60 ثانیه شما به‌طور خودکار به کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای بریده شود، می‌توانید استوری تا 60 ثانیه را به‌طور مداوم پخش و منتشر کنید.

این تغییر جدید در استوری های اینستاگرام یک ویژگی خوشایند برای کاربران و هم برای بینندگان است. کاربران اکنون می‌توانند استوری‌های بدون وقفه را پست کنند که جدا نمی‌شوند و از سوی دیگر، بینندگان دیگر مجبور نخواهند بود به طور مداوم برای دریافت ویدیوی طولانی که ممکن است تمایلی به دیدن آن نداشته باشند، ضربه بزنند. اما، این تغییر همچنین می‌تواند برای افرادی که استوری های کوتاه را دوست دارند، نامطلوب باشد.

علاوه بر این، امکان ارسال استوری های بدون وقفه طولانی‌تر تا حدودی مرز بین Stories و ریلز اینستاگرام را محو می‌کند، زیرا اکنون دو گزینه برای ارسال یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای دارید.

از آنجایی که اینستاگرام به سمت ویدئو می‌رود، این شبکه اجتماعی محدودیت های زمانی محصولات ویدئویی خود را افزایش داده است. در ژوئن، این شرکت پشتیبانی از ریلزهای طولانی‌تر اینستاگرام تا 90 ثانیه را اضافه کرد که نسبت به محدودیت قبلی 60 ثانیه بیشتر بود.

تغییرات در ویژگی‌های ویدیویی اینستاگرام واقعاً تعجب‌آور نیست، با توجه به اینکه وقتی آدام موسری، رئیس اینستاگرام اولویت‌های اینستاگرام را برای سال 2022 اعلام کرد، گفت که این شرکت پشتیبانی از ویدیو در این محتوا را دو برابر خواهد کرد.

منبع: techcrunch.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن