اخبار

برنامه جایگزین توییتر متا به راه‌اندازی نزدیک‌تر می شود

اپلیکیشن جایگزین توییتر متا یک گام دیگر به راه‌اندازی نزدیک‌تر است، با فید پیام‌رسانی آزمایشی و مبتنی بر متن، اکنون نماد خود را دارد.

برنامه جایگزین توییتر متا به راه‌اندازی نزدیک‌تر می شود
برنامه جایگزین توییتر متا به راه‌اندازی نزدیک‌تر می شود

نماد بالا، همانطور که توسط محقق برنامه، الساندرو پالوزی کشف شد، به زودی با یک طرح رنگی شبیه توییتر که همچنان رویکرد گرادیان اینستاگرام را حفظ می کند، در دستگاه خود زمانی که برنامه را نصب کردید، خواهید دید.

متا در چند ماه گذشته پلتفرم جایگزین توییتر متا خود را توسعه داده است، در میان ناآرامی های فزاینده در میان کاربران توییتر که ناشی از تغییرات ایلان ماسک در این برنامه است. از آنجایی که افراد بیشتری به دنبال یک فید آپدیت بلادرنگ جایگزین هستند، متا، طبق معمول، فرصتی را احساس کرده است، و با تاثیرات شبکه ای اینستاگرام در کنار خود، به نظر می رسد که به دنبال قدم گذاشتن بر روی زمین توییتر است، به این امید که بتواند از آن استفاده کند. این مخاطب بالقوه قابل توجه را افزایش دهد.

در ماه مارس، متا تأیید کرد که واقعاً در حال کار بر روی یک برنامه چت غیرمتمرکز مبتنی بر متن است، که برای استفاده از فرصت بازار برای سازندگان و شخصیت‌های عمومی طراحی شده است تا «به‌روزرسانی‌های به موقع درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند».

این برنامه اساساً نسخه ساده شده توییتر خواهد بود، که بیشتر با یک فید مبتنی بر چت هماهنگ شده است، که به طور ایده آل به متا کمک می کند تا از تغییر رفتاری تعاملات اجتماعی به سمت چت های خصوصی استفاده کند و همچنین مهاجرت مداوم کاربران توییتر که به دنبال مراتع جدید هستند.

این برنامه جداگانه که هنوز با عنوان آزمایشی “بارسلونا” نامیده می شود، به عنوان شاخه ای از IG عمل می کند و کاربران برای ورود اطلاعات کاربری اینستاگرام خود را وارد می کنند. افراد می توانند به روز رسانی های متنی تا حداکثر 500 کاراکتر را ارسال کنند و لینک ها، عکس ها و … را اضافه کنند. حتی ویدیوهایی با طول حداکثر 5 دقیقه.

همچنین همانطور که اشاره شد، غیرمتمرکز خواهد بود، اگرچه هنوز کاملاً مشخص نیست که در یک زمینه متا چه معنایی دارد، یا چگونه با سایر پیشنهادات اجتماعی غیرمتمرکز همسو خواهد شد.

در حالی که اینستاگرام در مورد این پروژه سخت صحبت کرده بود، حتی مارک زاکربرگ در گفتگوی اخیر با مدیر اینستاگرام آدام موسری درباره آن شوخی کرده بود، شایعات نشان می دهد که این پروژه در تابستان راه اندازی می شود، هرچند ممکن است زودتر از آن هم باشد.

به نظر می‌رسد که توییتر متا همه چیز را متزلزل خواهد کرد و با توجه به اینکه اینستاگرام تقریباً چهار برابر تعداد کاربران توییتر دارد، در صورت موفق شدن، می‌تواند بسته به اینکه چه کسی در آنجا پست می‌گذارد و چقدر کارکرد دارد، به یک جایگزین مناسب‌تر تبدیل شود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

45 + = 53

دکمه بازگشت به بالا
بستن