اخبار

ایلان ماسک چک مارک های رنگی جدید را برای شفاف‌سازی تأیید مشخص می‌کند

ایلان ماسک جزئیات بیشتری از اصلاحات آتی برنامه راستی‌آزمایی 8 دلاری توییتر را فاش کرده است، برنامه‌ای که ابتدا سه هفته پیش راه‌اندازی شد، اما پس از آن به دلیل جعل‌ که باعث سردرگمی قابل توجهی در برنامه شد، کنار گذاشته شد. این جعل هویت همچنین منجر به کاهش قیمت سهام و عذرخواهی شرکت شد. در حالی که فقط برای برخی از کاربران برای مدت کوتاهی در دسترس بود، بلافاصله مشکلات مهمی را برای توییتر و شرکای آن ایجاد کرد.

بنابراین، ایلان و شرکت آن را پس گرفتند تا برنامه را به شیوه ای ایمن تر و کاربر پسند تر اصلاح و شکل دهند. اکنون، ماسک جزئیات بیشتری را در مورد نحوه دقیق عملکرد برنامه تأیید اعتبار 8 دلاری به‌روزرسانی کرده است.

ابتدا، برای محدود کردن احتمال ارائه نادرست حساب‌های شرکتی و دولتی، ماسک می‌گوید که این پروفایل‌ها اکنون یک تیک رنگ متفاوت دریافت می‌کنند، که تضمین می‌کند مردم نمی‌توانند فقط یک تیک آبی بخرند و سپس وانمود کنند که کوکاکولا هستند.

طبق گفته ماسک:

چک طلایی برای شرکت ها، چک خاکستری برای دولت، آبی برای افراد (مشهور یا غیرمشهور)

محقق برنامه، الساندرو پالوزی این نمونه‌ها را از نحوه ظاهر این تیک‌های جدید در برنامه پست کرده است. این یک حرکت معقول است که از اتفاقات مشابهی مانند این توییت از یک حساب تایید شده 8 دلاری جلوگیری می کند که قیمت سهام Eli Lilly را کاهش داد.

علامت تیک طلایی به روز شده به طور ایده آل پتانسیل کاربران آینده را برای انجام همین کار محدود می‌کند، زیرا آنها نمی‌توانند تیک طلایی رسمی را خریداری کنند. اگرچه یک دوره تعدیل و آموزش در مورد آن برای کاربران وجود خواهد داشت.

البته، تغییرات جدید علامت‌ها، مشکل بالقوه نشانگر گریزان دیگری را نیز اضافه می‌کنند که افراد در تلاش برای دریافت آن هستند. اما وقتی به آن رسیدیم از این پیچیدگی اضافی عبور خواهیم کرد.

یکی دیگر از نگرانی‌های این رویکرد این است که نیاز به بررسی دستی دارد، زیرا توییتر نمی‌تواند مطمئن باشد که این یک نام تجاری یا حساب دولتی بدون تاییدیه است. در ابتدا، توییتر تاکنون به دلیل نیاز به نیروی کار اضافی، از هرگونه تأیید دستی در این فرآیند جدید اجتناب کرده است، اما اکنون، ماسک می‌گوید که این مورد در فرآیند به‌روزرسانی ادغام خواهد شد:

همه حساب‌های تأیید شده قبل از فعال شدن چک به‌صورت دستی احراز هویت می‌شوند. دردناک، اما ضروری.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن