اخبار

ویژگی جدید گوگل ادز برای کلمات کلیدی منفی

Google Ads قابلیت کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را در سراسر جهان معرفی می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان امنیت و مناسبت برند بیشتری ارائه می‌دهد.

  • کلمات کلیدی منفی در سطح حساب در گوگل ادز با اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان برای حذف ترافیک از همه کمپین‌های جستجو و خرید، ایمنی و مناسب بودن نام تجاری بیشتری را ارائه می‌کنند.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کلیدواژه‌های منفی را به طور موثرتری در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.
  • این ویژگی گام مهمی برای کنترل بیشتر برندها بر روی تبلیغات خود است.

جینی ماروین رابط Google Ads اعلام کرده است که کلمات کلیدی منفی در سطح حساب اکنون برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سراسر جهان در دسترس هستند.

این ویژگی که اولین بار در سال گذشته اعلام شد و چندین ماه است که در حال آزمایش بوده است، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی را برای حذف ترافیک از تمام کمپین‌های جستجو و خرید و همچنین بخش جستجو و خرید Performance Max، اضافه کنند تا امنیت برند بیشتر شود.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از صفحه تنظیمات حساب به این ویژگی دسترسی داشته باشند تا مطمئن شوند که کمپین‌هایشان با ارزش‌های برند و مخاطبان هدفشان همخوانی دارد. این امر به ویژه برای برندهایی که می‌خواهند از ظاهر شدن در زمینه‌هایی که ممکن است نامناسب یا به اعتبار آنها آسیب بزند اجتناب کنند، مهم است.

علاوه بر مزایای ایمنی برند، افزودن کیوردهای منفی در سطح حساب، فرآیند مدیریت کمپین را برای تبلیغ‌کنندگان کارآمدتر می‌کند. به جای افزودن کلمات کلیدی منفی به کمپین‌های فردی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آنها را در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.

دیگر لازم نیست نگران تکرار کلمات کلیدی منفی در کمپین های متعدد یا از دست دادن موارد حیاتی برای ایمنی برند خود باشید. علاوه بر این، کیوردهای منفی در سطح حساب می‌توانند دقت هدف گذاری تبلیغات را با حذف کلمات کلیدی نامربوط یا با عملکرد پایین که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر منفی بگذارند، بهبود بخشند. این می‌تواند منجر به ترافیک با کیفیت بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود.

ماروین اضافه کرد که گوگل ادز در حال گسترش کلمات کلیدی منفی در سطح حساب کاربری برای رسیدگی به موارد استفاده مختلف است و به زودی موارد بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت. این عرضه برای کنترل بیشتر برندها بر تبلیغاتشان و حصول اطمینان از اینکه کمپین های آنها مخاطبان مناسب را هدف قرار می‌دهند، ضروری است.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + = 7

دکمه بازگشت به بالا
بستن