اخبار

واتس اپ برای برجسته کردن گزینه های کنترل کاربر، “Security Hub” جدیدی را راه اندازی کرد

واتس اپ یک مینی سایت جدید Security Hub راه اندازی کرده است که یک نمای کلی از ابزارهای مختلف ایمنی و امنیتی موجود در برنامه ارائه می دهد تا به شما در مدیریت تجربه WhatsApp خود کمک کند.

هاب امنیتی شامل نمای کلی از عناصر ایمنی پیش‌فرض واتس‌اپ به همراه گزینه‌های مختلف کنترل کاربر برای افزایش امنیت پیام‌رسانی شما است.

همچنین نکاتی در مورد نحوه جلوگیری از ارسال هرزنامه ها و کلاهبرداران و توجه ناخواسته و همچنین پیوندهایی به خط مشی های مختلف استفاده پلتفرم وجود دارد.

واتس اپ به‌خاطر تدابیر امنیتی پیشرفته‌اش شناخته شده و قابل اعتماد است، که تضمین می‌کند چت‌های خصوصی شما به همین شکل باقی می‌مانند، و به طور مستمر برای بهبود ابزارهای خود در این زمینه تلاش می‌کند .

تیم واتس‌اپ همچنین به مخالفت با قانونی که به دنبال دسترسی به چت‌های کاربران از طریق درهای پشتی یا ابزارهای دیگر است، ادامه می‌دهد. دولت‌های مختلف این نگرانی را مطرح کرده‌اند که برنامه‌های چت رمزگذاری‌شده از فعالیت‌های مجرمانه محافظت می‌کنند و بنابراین باید توسط مقامات قابل دسترسی باشند، اما واتس‌اپ در تعهد خود به حفاظت در این جبهه ثابت قدم مانده است.

در سرتاسر جهان، کسب‌وکارها، افراد و دولت‌ها با تهدیدات دائمی ناشی از کلاهبرداری آنلاین، کلاهبرداری و سرقت اطلاعات روبرو هستند . بازیگران بدخواه و دولت های متخاصم به طور معمول امنیت زیرساخت های حیاتی ما را به چالش می کشند. رمزگذاری انتها به انتها یکی از قوی‌ترین دفاع‌های ممکن در برابر این تهدیدات است و از آنجایی که مؤسسات حیاتی برای انجام عملیات اصلی به فناوری‌های اینترنتی بیشتر وابسته می‌شوند، خطرات هرگز بالاتر از این نبوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع است که هاب امنیتی جدید واتس اپ راهنمایی های بیشتری را برای تک تک کاربران ارائه می دهد که می تواند آرامش بیشتری به شما بدهد و در عین حال از چت های شما نیز محافظت کند. اگر در مورد محدودیت‌های سیستم‌های واتس‌اپ و کارهایی که می‌توانید برای به حداکثر رساندن امنیت انجام دهید تعجب می‌کنید، ارزش بررسی کردن را دارد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 + = 50

دکمه بازگشت به بالا
بستن