اخبار

تلاش برای اجرا شدن گوگل میت در دستگاه‌های بیشتر

شرکت Google در تلاش است تا اپلیکیشن ویدئو کنفرانس خود یا گوگل میت را فراگیرتر کند و آن را بر روی دستگاه های بیشتری قابل استفاده کند. برای مطالعه خبر جزییات گسترش گوگل میت در ادامه با ما همراه باشید.

جزییات گسترش گوگل میت

گوگل در تلاش است تا نرم افزار کنفرانس ویدئویی خود یا گوگل میت را در دستگاه های بیشتری گسترش دهد و سخت افزاری را که برای Meet در نظر گرفته شده است با Zoom سازگارتر کند. روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که نسخه سازمانی Meet برای دستگاه‌هایی که اندروید دارند، جایی که به طور سنتی روی ChromeOS اجرا می‌شود، عرضه خواهد شد.

برای سال‌ها است که Google Meet از نظر تئوری به شما امکان می‌دهد برای پیوستن یا مدیریت جلسات، فقط روی صفحه لمسی ضربه بزنید. این دستگاه‌ها و سایر دستگاه‌هایی مانند آن‌ها که برای سایر سرویس‌های ویدئو کنفرانس مانند زوم طراحی شده‌اند، چیزی است که امروز درباره آن صحبت می‌کنیم.

گوگل همچنین قابلیت همکاری با سیستم Zoom’s Rooms را اعلام کرده است (که شبیه نسخه سازمانی Google Meet اما برای Zoom است). این بدان معناست که افراد می‌توانند از سخت‌افزار Meet برای برقراری تماس‌های Zoom Rooms استفاده کنند و افرادی که سخت‌افزار Zoom دارند می‌توانند از Meet در آن استفاده کنند.

طبق پست وبلاگ این شرکت، ویژگی قابلیت همکاری که اواخر امسال راه اندازی می‌شود، در ابتدا توسط «همه دستگاه های Meet مبتنی بر ChromeOS» مانند دستگاه های Acer، Asus و Lenovo با پشتیبانی از سایر دستگاه های Meet پشتیبانی می‌شود. به مرور زمان  گوگل میت می‌تواند در همه اتاق‌های زوم در همه پلتفرم‌ها اجرا شود.

theverge.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

46 + = 48

دکمه بازگشت به بالا
بستن