اخبار

به‌روزرسانی‌های راهنمای آغازگر سئوی گوگل درباره برندسازی، کلید واژه‌ها

تیم Google’s Search Relations قصد دارد راهنمای شروع  سئوی گوگل را با تمرکز بر مدرن کردن توصیه ها به روز کند.

  • راهنمای شروع سئوی گوگل برای حذف توصیه های قدیمی و ارائه بهتر به مبتدیان به روز می شود.
  • برای نام های دامنه، نام تجاری بیش از بهینه سازی کلمات کلیدی توصیه می شود.
  • کلیدواژه‌های متا با حداقل تأثیرگذاری تلقی می‌شوند و بحث آنها ممکن است از راهنما حذف شود.

در قسمت اخیر پادکست Search Off the Record، تیم روابط جستجوی Google اطلاعاتی را در مورد تغییرات آتی در راهنمای شروع SEO گوگل ارائه کرد. این تیم متشکل از جان مولر، لیزی هاروی و گری ایلیس می‌گوید که این راهنما 91% رتبه رضایت کاربر را حفظ می‌کند. با این حال، آنها بر این باورند که به دلیل یک بازنگری اساسی برای ساده کردن توصیه های قدیمی و ارائه بهتر به مخاطبان مبتدی اصلی آن است.

برخی از قابل توجه ترین تغییرات سئوی گوگل که در طول پادکست مورد بحث قرار گرفته است را در ادامه مرور می کنیم:

ساختار HTML و رتبه بندی جستجو

این تیم در مورد نقش ساختار HTML در رتبه بندی موتورهای جستجو بحث کردند. آنها توضیح دادند که استفاده صحیح از عناصر HTML مانند عناوین می تواند برای رتبه بندی مفید باشد اما آنقدر که برخی فکر می کنند بر آنها تاثیر نمی گذارد.

استفاده از عنوان و یک عنصر عنوان خوب و داشتن پاراگراف، بله، مطمئنا مهم است. همه اینها عالی است اما بدون اینها، فکر کردن در مورد چگونگی ساختار صفحه… یا ساختار HTML بسیار بیهوده است.

آنها توصیه کردند هنگام انتخاب نام دامنه، برندسازی را به جای کلمات کلیدی ترجیح دهید. نظر آنها این بود که ایجاد یک برند به یاد ماندنی باید بر تلاش برای بهینه سازی نام دامنه برای موتورهای جستجو اولویت داشته باشد.

متا تگ ها

تیم بررسی کردند که آیا در مورد متا تگ ها مانند کلمات کلیدی متا در راهنمای شروع اصلاح شده SEO بحث کنند. تیم به حذف این موضوع تمایل داشت تا از نگرانی بی مورد صاحبان سایت جلوگیری کند زیرا کلمات کلیدی متا کمترین تاثیر را در رتبه بندی جستجوی Google دارند. در نهایت، تصمیم گرفته شد تا راهنما بر عوامل بهینه‌سازی با تاثیر بیشتر متمرکز شود.

به طور خلاصه در حالی که تیم Google Search Relations آماده انتشار راهنمای شروع به‌روز شده  سئوی گوگل می‌شود، این قسمت اخیر پادکست به جامعه SEO نگاهی کوتاه به تغییرات آتی داده است. آنها می خواهند راهنما را ساده و مدرن کنند و افسانه های رایج سئو را از بین ببرند. هدف ارائه توصیه های مفید و عملی سئو برای افرادی است که تازه شروع به کار کرده اند و متخصصان با تجربه هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 84 = 86

دکمه بازگشت به بالا
بستن